Aviseringar
Rensa alla

din värsta fylla


Ämnesstartare

ja, låtom oss höra! hur var din värsta fylla?

jag kan ju bjuda er på min exklusiva... 🙂

det var en fest jag hade sett framemot rätt mycket av olika anledningar. iallafall så drack jag några drickar för mycket och tyckte att det var en jääättekul idé att börja shotta lite!
och ja, shottande är ju som ni alla vet inte helt oskyldigt.

så efter ett tag ramlade jag ihop på en gräsmatta och spydde, fick hjälp in till en säng och spydde ännu mer, däckade och missade typ hela festen. hipp hurray![bigcheers]

dagen efter var jag med om min livs värsta baksmälla![y]


   
Citera

Midsommaren -08. Några snapsar för mycket. Låg i sängen efter 22-tiden.


   
SvaraCitera

Eftersom du kommer ihåg idetalj vad som hände var det inte farligt alls..


   
SvaraCitera

Häftigt! Dold text: not


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eh. För många, för ofta. Inte bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick och drack mig full på nån dansk pub med några från latinet när jag och min latingrupp följde med kulturtreorna på studieresa i Rom(fick egentligen inte dricka, men oj vad ovanligt). Men vad kan man förvänta sig med alkopriserna där nere? Bacardi billigare än cola sitter ju inte fel!

Vandrade tillsammans vi fem och fördrack 5 bacardis tillsammans innan puben, drack inne i puben och fick till och med en stor bricka framför oss full med tequilashots vi blev bjudna på - alltså inte underligt att vi blev lite roliga. Tror jag skrek "Tummen upp, botten upp" flertal gånger... gick plötsligt runt utanför hand i hand med en latinare och nån dansk utbytesstudent från Brasilien... och kom vinglande tillbaka till hotellet med Linnea.

Till vår överraskning så satt Hanna där, hukande och försökte spy - utan att få ut något eftersom hon inte hade ätit något på ett dygn och pressat i sig Bacardi och 9 tequilas. Passande eller ej, men självklart tittade kulturarnas handledare Gunilla ut sitt huvud genom ingången. Ooops.[censur]


   
SvaraCitera

Pff, min värsta skulle slå alla ers och jag kommer ihåg allt[no-no]


   
SvaraCitera

Jaghade fest hemma och när jag vaknade sprang jag till toan och spydde. När jag kollade mig i spegeln så stod det kuk i min panna och jag hade målade glasögon, måste vart vattenfast sprit penna typ för det tog typ en vecka innan det var borta helt...
Jag minns inte så mycket men tydligen hade jag däckat vid 11 och dagen orkade jag knappt röra mig xD


   
SvaraCitera

Oj oj oj, var ska jag börja?

Kan berätta om en fylla förra sommaren. Jag och min bästa vän satt och söp hemma hos henne och vi blev allt fullare. Vi började prisa oss själva och sjunga, skriva listor på hur bra vi var och liknande saker. Efter vin och vodka var vi rejält fulla när vi påbörjade vår vandring ner på stan.

På vägen ner spydde jag rakt ut på en gata men brydde mig inte om det, sånt händer så ofta. Sedan började en kille helt plötsligt hångla med mig och eftersom jag vid denna tiden var stadgad bestämde jag mig för att ringa till min pojkvän och berätta vad som hade hänt.Jag råkade av misstag ringa till min bästa väns pappa istället som är superkristen och inte vet om att hon dricker. Så jag börjar sluddra i telefon och min vän blir hysterisk över vad jag precis avslöjat och börjar slå mig. Jag stogråter, hon storgråter och mitt på stan börjar hon slå mig med sina små knytnävar. En 16-årig flicka särar på oss, lol. Vi var ju bara 19.

Sen kommer min pojkvän för att ta hand om mig, jag tappar min ena sko och sätter mig i en trappuppgång och vägrar gå en meter till (var skittrött och asfull). Spyr rakt ut medan min pojkväns kompis sitter jämte och jag bedyrar att jag aldrig gör så här i vanliga fall.

Efter ett tag kommer min pojkväns mamma och tar ett stadigt tag kring min midja och leder mig hem. Väl hemma hos pojkvännen däckar jag sittandes på toan så att min partner får låsa upp toadörren utifrån, allt medan hans mamma iakttar hela processen.

Somnar och vaknar dagen efter. Spyr fram till 4.

Det här var bara en av många.


   
SvaraCitera

Danmark, sommarlovet efter ettan. Drack en 70cl smirnoff apple, själv. Plus lite annat, jääävligt rutierat. sov under en bänk den natten, var bakfull i tre dagar. Efter det har jag dock inte varit bakfull en enda gång, så det var det ju värt


   
SvaraCitera

Hahahahahhaa i fredags omg..

Jag drack typ två öl, sen gick vi till en kompis och spelade tv-spel, jag drack fyra till öl, sen blev jag visst bjuden på en grogg med blåbärsvodka, skitgott tänkte jag och typ svepte den.
När den var slut så bjöds det på jägershots också. Och med shotglaset i handen tiggde jag till mig lite Baccardi Razz, bara för att det är så gott liksom.

Sen minns jag ingenting mer, förutom att jag låg på bussen och spydde.

Jag hade tydligen druckit Absint också, och sen skulle alla gå på krogen. Jag hade övervägt att följa med, men som tur var så snackade jag i telefon med mitt ragg, som sa åt mig att jag skulle sätta mig på bussen och åka hem. Jag satte mig på bussen också, så snackade jag med honom ett tag. Sen spydde jag honom i örat och hoppade av bussen.

Jag var helt säker på att jag var typ tre busshållplatser hemifrån, så jag slutade prata i telefon och sa att jag tänkte gå hem, men i själva verket var jag 6-7 busshållplatser hemifrån.

Efter 20 minuter så hade jag ringt och väckt den här killen igen och frågat vart jag var och hur jag hade kommit dit. Med andra ord så hade jag antagligen däckat på busshållplatsen, vaknat och fattat nada.

Han fick lov att förklara allt för mig och jag fick lov att sitta där ute i kylan och mörkret och vänta en hel timme på nästa buss.

WohoO!


   
SvaraCitera

För några månader sen,många koffeintabletter för att inte somna+ganska mycke i princip ren sprit från flaskan=En hysterisk skrikande och gråtande Malin med fet ångest som ligger och spyr på toaletten,skriker "det gör så ont!"och gråter hysterisk och däckar till slut hos en kompis killkompis som jag knappt känner samtidigt som dom har sex i hans säng och senare får låsa upp dörren utifrån.I kinda' like it,patetiskt som fan.


   
SvaraCitera

Jo ehum. Vodka, brännvin, Bailey's och lite annat sånt. Vi åt löv, jag skrek att jag ville ha sex, jag försökte lägga mig på en katt som sprang in i huset och blev jätteledsen när den sprang ut igen. Sen grät jag nästan över en kompis som åkt bort som utbytesstudent och jag och en kompis ojade oss över att hon säkert inte skulle sakna oss.

Sen blev det lite spyor och mitt i natten när jag låg i sängen "råkade" jag spela in mig själv med en recorder jag har för att spela in musik. Jag minns ungefär hälften av vad jag sa. På morgonen skulle jag åka hem 50 mil i en bil och tja, med en hemsk bakfylla var det ju inte det roligaste jag varit med om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag sitter på en nattbuss, mår skitilla och kan inte röra mig. En man med utländskbakgrund sätter sig berdvid mig, plockar upp sin mobil och börjar pumpa 50cents candyshop i mitt öra. "You like music huh?". Jag pallar inte svara och sitter och stirrar framåt, han börjar småtaffsa. Sen kommer jag fram till min station, när jag kliver ur klampar jag i en spya.[sad]


   
SvaraCitera

Jag drack en alkoholfri öl igår... den var inte god, så det var nog min värsta fylla [cry]


   
SvaraCitera