Aviseringar
Rensa alla

Dina bästa festivaltips?


Iblis: Lämna mobilen hemma

ta med en skruttmobil iaf (utan kamera och allt det där) så att en iaf kan ringa om det skulle vara något. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Någon speciell smak du vill tipsa om?

😀

grill elr vinäger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha med en amsi


   
SvaraCitera

Göm ölen, drick vatten, ät och håll dig borta från stockholmare.


   
SvaraCitera

Tänk på att man inte brukar få ha med sig glasflaskor.


   
SvaraCitera
Kudhos

Istechetvåpunktnoll:
Göm ölen, drick vatten, ät och håll dig borta från stockholmare.

EYY EYYY EYY

okej you make a good point


   
SvaraCitera

Kudhos:

EYY EYYY EYY

okej you make a good point

Baserar detta så klart på egna erfarenheter.


   
SvaraCitera

...skåningar känns dom det trevligaste festival-klientelet 


   
SvaraCitera

byt ut din dyra smartphone mot en gammal fulmobil som är tåligare och har längre batteritid. ha gärna med flera stycken om du har så kan du byta mellan dem istället för att lämna in dem på laddning.

ha med sårtejp och/eller plåster. kanske också sårtvätt
jag skulle också säga (vet att typ ingen med utbildning inom sjukvård håller med mig om detta) nålar, ifall att du får världens vidrigaste blåsor.

håller även med andré om öronproppar, ofta tycker jag musiken till och med låter bättre med öronproppar, och lite av dräggmänniskornas skrik försvinner.

vattenflaska kan också vara nice att ha, och tvål/våtservetter 


   
SvaraCitera

vet att jag är gammal, men om du som jag vet med dig att du fan inte gillar jobbiga kids och annat drägg, sov på lugna campingen om sådan finns. ångrar fan att jag inte gjorde det senast jag var på festival. festivalen innan jag var 1 jobbig kid sj så då gick det bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
...skåningar känns dom det trevligaste festival-klientelet 

Hjärta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En presenning att slänga över tältet om det börjar regnar kan rädda mycket. Själv hade jag typ 10 cm vatten i mitt tält efter första natten, förstörde mycket. 


   
SvaraCitera

FruLiten:
En presenning att slänga över tältet om det börjar regnar kan rädda mycket. Själv hade jag typ 10 cm vatten i mitt tält efter första natten, förstörde mycket. 

This... och även, ju mer tält desto bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
En presenning att slänga över tältet om det börjar regnar kan rädda mycket. Själv hade jag typ 10 cm vatten i mitt tält efter första natten, förstörde mycket. 

Mycket bra tips. Även att inte placera tältet i en håla.


   
SvaraCitera
Kudhos

FruLiten:
En presenning att slänga över tältet om det börjar regnar kan rädda mycket. Själv hade jag typ 10 cm vatten i mitt tält efter första natten, förstörde mycket. 

jaa. Bra tips. Nästan alla tält läcker om det regnar. 🙁


   
SvaraCitera