Aviseringar
Rensa alla

Dina erfarenheter av SD:are?


Lounge

kanske bore ta upp ovanstående om han inte ville gå ut med det.. ngn moderator?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

  <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig träffat någon som öppet röstat på SD, men har träffat folk jag kan tänka mig att de gör det. De var av den typen individer man känner sig dummare för varje minut man spenderat tid med.


   
SvaraCitera
Exner

blaserad:
Har aldrig träffat någon som öppet röstat på SD, men har träffat folk jag kan tänka mig att de gör det. De var av den typen individer man känner sig dummare för varje minut man spenderat tid med.

Dags att byta parti snart? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Dags att byta parti snart? Blink

Vad syftar herrn på?


   
SvaraCitera
Exner

blaserad:

Vad syftar herrn på?

Antyder att någon av oss gör att den andra känner sig dummare och dummare för varje minut. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Antyder att någon av oss gör att den andra känner sig dummare och dummare för varje minut. Blink

tumblr_ms4gokorxM1s5bb8ko1_250.gif


   
SvaraCitera
Exner

blaserad:

tumblr_ms4gokorxM1s5bb8ko1_250.gif

Är du SD:are? : S


   
SvaraCitera

aggressiva om en problematiserar och deras bubbla hotas
lite dumma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min erfarenhet av sverigedemokrater rent generellt är att de inte besitter någon form av empati eller djupare insikt


   
SvaraCitera
reben

finns några snygga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
finns några snygga

Din pappa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min erfarenhet är att yngre SD-anhängare tenderar att vara rätt osympatiska, medan äldre mest är lite förvirrade (p.g.a. obefogad rädsla för att det Sverige de har varit med och byggt upp kommer att raseras) men för den skull inte osympatiska. Äldre växte liksom upp i helt andra tider och det är därför inte så konstigt att de är smygrasistiska, medan yngre borde vara mer upplysta...


   
SvaraCitera
time
 time

Av de jag träffat som varit öppna med stödet har de flesta varit otrevliga på något plan. Allt från försök till härskartekniker, till grova rasistiska utbrott, till våldtäkter, ja. Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, jag känner bara en. Han är den vidrigaste personen jag någonsin träffat xD


   
SvaraCitera