Aviseringar
Rensa alla

Dina nyårslöften?


att sluta gnälla om kvinnor. jag menar, det är ju inte deras fel att jag är patetisk och miserabel. mitt gnäll kommer inte övertyga kvinnor att ändra sig. de ser ned på fula och tråkiga killar som är oskulder...dags att acceptera det..


   
SvaraCitera

Albanien_Mats:
att sluta gnälla om kvinnor. jag menar, det är ju inte deras fel att jag är patetisk och miserabel. mitt gnäll kommer inte övertyga kvinnor att ändra sig. de ser ned på fula och tråkiga killar som är oskulder...dags att acceptera det..

Alla kvinnor är inte så 🙂


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

sicce:

Jag älskar breda höfter, har själv det men du har det så markerat, din midja med! Är lite mindre än dig så jag känner mig som en råtta jämte dig haha. Men jag fullkomligt älskar din kroppsform!! 

Haha vafan..vem har inte det. Sånt hör till 

Hmm..... Ja jag är ett päron, börjat acceptera höfterna på sistone. Men när jag var yngre avskydde jag dem, jag ville vara rak som en pinne.... Också tänkte jag "jaha det här sög ju jätte mycket former men inga jäkla bröst" hmm aja inte prata mer om detta nu hehe kram på dig 


   
SvaraCitera

SunRoseS:

Alla kvinnor är inte så 🙂

only on internet. verkligheten där ute är stenhård och kall. finns ingen kärlek folk imellan. allt handlar om status.


   
SvaraCitera

Albanien_Mats:

only on internet. verkligheten där ute är stenhård och kall. finns ingen kärlek folk imellan. allt handlar om status.

Med det jag sa menade jag att det faktiskt finns kvinnor där ute som inte bara tänker på utseendet och status. Jag må kanske inte va nån kvinna ännu då jag bara är 14, men jag bryr mig faktiskt inte bara om status. Tycker alla förtjänar kärlek, hur fula folk än må vara så kanske dem har ett riktigt fint inre. 


   
SvaraCitera

Gänga mig. Och det här året lovade jag att flytta hemifrån och det har ju hittills inte hänt! HAHAHAHAHA


   
SvaraCitera

shatter: RÖKER DU?! s3on, jag är besviken 🙁

sedan typ jag blev medlem  här lr nåt Rodnar


   
SvaraCitera

jag håller ändå aldrig mina nyårslöften så det känns onödigt Galen


   
SvaraCitera

S3ON:

sedan typ jag blev medlem  här lr nåt Rodnar

Gråter


   
SvaraCitera

Stekaren: Gänga mig.

men det är ju redan fixat och klart! 😀


   
SvaraCitera

Håller aldrig mina nyårslöften så jag tänker inte lova nåt den här gången Galen


   
SvaraCitera

shatter:

Gråter

fast jag har aldrig varit någon storrökare, eller jo, men bara under svetskursen jag gick, då gick man ut o rökte stup i kvarten pga så jävla trist där inne och jättetrevligt att sitta ute och snacka Söt Vissa veckor röker jag inte alls.Cool

Men typ 1 paket i veckan kanske vanligtvis. 


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

S3ON:
Men typ 1 paket i veckan kanske vanligtvis. 

Okej.... Då är det fan inget problem, eller vadå tycker du det påverkar dig eller något???


   
SvaraCitera

Satrid:

Okej.... Då är det fan inget problem, eller vadå tycker du det påverkar dig eller något???

mmm blir sjukt fattig Rodnar


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

S3ON:

mmm blir sjukt fattig Rodnar

Ok jag lägger hela mitt studiebidrag på cigaretter typ, kanske borde börja röka ett pack i veckan med som du gör nu? Låter det som en bra ide 


   
SvaraCitera