Aviseringar
Rensa alla

dirt rally


Ämnesstartare

Måste va de bästa rallyspelet på bra länge, nån som spelat eller som provat de, gillar ni rallyspel?


   
Citera
Ämnesstartare

mkt bra spel alltså


   
SvaraCitera

Fick det med mitt grafikkort. Det var väl ganska ok, bra svårhetsgrad o bra grafik. Är lite besviken på att det inte var som DiRT 1 där bilen kunde gå sönder mycket mer. 


   
SvaraCitera

köpte dirt 3 för några år sedan och spelade 20 min. inte så kul 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
köpte dirt 3 för några år sedan och spelade 20 min. inte så kul 

de nya är svårare o bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
Fick det med mitt grafikkort. Det var väl ganska ok, bra svårhetsgrad o bra grafik. Är lite besviken på att det inte var som DiRT 1 där bilen kunde gå sönder mycket mer. 

är väl bättre att hålla bilen på vägen 🙂


   
SvaraCitera

handendärnissen:

är väl bättre att hålla bilen på vägen 🙂

Jo men på DiRT 1 så var det liksom viktigare att köra på vägen annars visste man liksom vad som hände. Jo det flyger bitar överallt och du måste börja om från början. Fast på det nya kan du krocka ganska hårt innan den faktist går sönder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Jo men på DiRT 1 så var det liksom viktigare att köra på vägen annars visste man liksom vad som hände. Jo det flyger bitar överallt och du måste börja om från början. Fast på det nya kan du krocka ganska hårt innan den faktist går sönder.

så de är enda anledningen till att de inte var roligare?


   
SvaraCitera

handendärnissen:

så de är enda anledningen till att de inte var roligare?

Ja för DiRT ska vara så att det ska gå sönder. Det e liksom grejen med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Ja för DiRT ska vara så att det ska gå sönder. Det e liksom grejen med det.

kör crashspel istället, dirt går ut på att köra fortare o fortare tills de går åt helvete o man kör av, rally går ut på de o inte skrota bilen bara, fanns väl en anledning till att dom minska ner de på dirt 2, dirt 3 o dirt rally, finns nya crashspel som bara går ut på att köra sönder bilar spela de istället 


   
SvaraCitera

handendärnissen:

kör crashspel istället, dirt går ut på att köra fortare o fortare tills de går åt helvete o man kör av, rally går ut på de o inte skrota bilen bara, fanns väl en anledning till att dom minska ner de på dirt 2, dirt 3 o dirt rally, finns nya crashspel som bara går ut på att köra sönder bilar spela de istället 

Grejjen är inte att jag ska krasha bilarna utan att det är verklighetstroget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

personligen tycker jag känslan i bilarna är viktigare än skador, och det nya har grym känsla i bilarna


   
SvaraCitera