Aviseringar
Rensa alla

Diskriminering.


Ämnesstartare

Hur typ anmäler man folk för diskriminering här? Jag känner att mina mänskliga rättigheter har blivit kränkta. Idiotiska trådar om en persons ögonbryn anses inte vara "tankar" men en tråd där man kan diskutera min spärr är tankar? Skandal. Tänker inte skicka pm eftersom alla har rätt att se. 


   
Citera
Ämnesstartare

Bara en fråga om tid innan den här tråden också är låst, gissar jag 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, livet är bra orättvist va?! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Bara en fråga om tid innan den här tråden också är låst, gissar jag 😛

Haha jepp men jag har inget att göra så tänker fortsätta tills jag tröttnar.
Jag är lite oseriös med trådarna men lite rätt tycker jag ändå jag har. Mina trådar blir låsta men inte amsis om hennes ögonbryn. Ser inte poängen med att låsa min första då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Ja, livet är bra orättvist va?!

Ja som fan. Jag blir så utfryst på um och kränkt hela tiden. Trodde aldrig jag skulle få uppleva hur det är att vara mobbad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Hur typ anmäler man folk för diskriminering här?

På nedre höger del av detta inlägget jag skriver nu finns det något som heter "Anmäl". Sen finns samma sak på min profil övre höger hörn.

patrick bateman: Jag känner att mina mänskliga rättigheter har blivit kränkta.

Ajdå.
Senast jag kollade var dock detta en privatägd sida vilket står klart och tydligt och det finns regler.
Sen var din tråd om "Spärrad" inte särskilt diskussionsvänlig som så, så det räcker faktiskt med ett inlägg i Mina tankar-tråden.

patrick bateman: Idiotiska trådar om en persons ögonbryn anses inte vara "tankar"

Klart det är tankar men det var även en diskussion om att leka med ögonbrynen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite kan jag hålla med dig där. Någon typ av diskriminering är det ju.

patrick bateman:

Haha jepp men jag har inget att göra så tänker fortsätta tills jag tröttnar.
Jag är lite oseriös med trådarna men lite rätt tycker jag ändå jag har. Mina trådar blir låsta men inte amsis om hennes ögonbryn. Ser inte poängen med att låsa min första då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco: Klart det är tankar men det var även en diskussion om att leka med ögonbrynen.

Aha, så det var alltså den huvudsakliga skillnaden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco: På nedre höger del av detta inlägget jag skriver nu finns det något som heter "Anmäl". Sen finns samma sak på min profil övre höger hörn.

Okej ska anmäla dig Blink

Xisco: Ajdå.
Senast jag kollade var dock detta en privatägd sida vilket står klart och tydligt och det finns regler.
Sen var din tråd om "Spärrad" inte särskilt diskussionsvänlig som så, så det räcker faktiskt med ett inlägg i Mina tankar-tråden.

Men ändå. De mänskliga rättigheterna står ju över ums regler. 
Jo men jag tycker ibland att andra får fylla i en tråd. Jag vill inte berätta en roman eller så. Ni är fria att fråga varför jag blev spärrad och detaljer om hur det kändes eller vad vet jag. På så vis hade en diskussion uppstått. 

Xisco: Klart det är tankar men det var även en diskussion om att leka med ögonbrynen.

Det var den mest idiotiska och meningslösa tråden nånsin. Nästan alla amsis trådar borde låsas om man låser min spärr tråd ju. Samma gäller typ ennies eller vad hon heter och kukaxxox. 
Mina trådar har alltid ett högre syfte men det krävs en skarp hjärna för att förstå det. 


   
SvaraCitera

jeesus save the drama for your mama


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total: jeesus save the drama for your mama

På svenska, tack. 


   
SvaraCitera

patrick bateman:

På svenska, tack. 

no. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total: no.

Nähä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mänskliga rättigheter? really? mänskliga rättigheter? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herregud, du kan inte ha varit med om mycket jobbigt om du blir så kränkt av detta.


   
SvaraCitera