Aviseringar
Rensa alla

Diskutera diskussionen på flashback om diskussion om flashbacks valresultat på ungdomar.se


Draug

NiklasW: S3ON:
Om en var minderåring när en gick med då och bara råkar vara kvar?

Tragiskt.

Många tragiska själar kvar här i så fall Glad ställer då följdfrågan varför tycker du det är tragiskt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Definitivt 25. Kanske tidigare.

jaha så jag får inte vara kvar nähä ok tack så mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


thl*kt N.:

jaha så jag får inte vara kvar nähä ok tack så mkt

nej det är mellan ca 12-max20


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

Många tragiska själar kvar här i så fall Glad ställer då följdfrågan varför tycker du det är tragiskt?

Man bör väl kunna gå vidare då och ha kommit längre än att vara kvar som vuxen på en sida som klart är riktad till ungdomar. När man börjar närma sig 30 ska man ju försöka utbilda sig, arbeta, skaffa familj, ta hand om en familj - inte hålla på och tjafsa med 18-åringar på ett ungdomsforum. I värsta fall får man väl gå vidare till flashback eller familjeliv.. Oskyldig


   
SvaraCitera
Draug

NiklasW: Man bör väl kunna gå vidare då och ha kommit längre än att vara kvar som vuxen på en sida som klart är riktad till ungdomar. När man börjar närma sig 30 ska man ju försöka utbilda sig, arbeta, skaffa familj, ta hand om en familj - inte hålla på och tjafsa med 18-åringar på ett ungdomsforum. I värsta fall får man väl gå vidare till flashback eller familjeliv.. Oskyldig

Inget som inte talar för att man kan gå vidare i livet ändå och fortfarande vara medlem? Vilka om inte de äldre har erfarenheter om livet som de kan dela med sig av till förvirrade ungdomar i desperat behov av goda råd Glad Allt det där kan man göra och fortfarande tjafsa på um. Mja flashback och familjeliv är nog verkligen i värsta fall...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

Inget som inte talar för att man kan gå vidare i livet ändå och fortfarande vara medlem? Vilka om inte de äldre har erfarenheter om livet som de kan dela med sig av till förvirrade ungdomar i desperat behov av goda råd Glad Allt det där kan man göra och fortfarande tjafsa på um. Mja flashback och familjeliv är nog verkligen i värsta fall...

Jo, det beror väl på vad man har för roll antar jag. Om man som moderatorerna kan svara på frågor, hjälpa till om någon mår dåligt, eller ge råd i största allmänhet är det väl en sak. Men när det gäller att själv vara som de unga medlemmarna på forumet - nej då tycker jag att man bör ha kommit längre.


   
SvaraCitera