Aviseringar
Rensa alla

Diss eller vadå?


Ämnesstartare

Heyhey jag var lite på G med en kille i typ en månad. jag sov hos honom lite halvofta och vi hade mysiga samlag m.m. Och han säger att han VERKLIGEN gillar mig.. jag tar de lungt i början visst gillar jag honom också men inte så superpang mkt! Så alla som frågade mig om vi var tsm så sa jag bara att vi var KK osv..

Men i förra tisdagen så sa jag att mina känslor hade vuxit och att jag var kär i honom.. Nästa dag var allt som vanligt och han var super gullig men dagen efter vände de totalt han sa IGENTING så jag hade inte pratat med honom i en vecka! sen nu så frågade jag om han var i skolan osv och de var han han hade prov osv sen i går kväll frådage jag va han skulle göra på kvällen då fick jag inge svar..

Är d ehär en diss då eller? jag försåt inte hur han kan ha ändrat sig såfort? när han var så himla gullig och kär i mig innan? behöver han tid att tänka eller äre ige mer nu? Jag vill lixom gärna ha de bekfrätat att de inte är ng mera sånt! jag vet inte vad jag ska göra men de är ganska svårt att få kontakt med honom och jag vill ju inte verka tjatig osch såå... [tard]


   
Citera

Killar gör så, dom är retards [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga och om han inte svarar så säger du att du tänker fortsätta
och hitta nån annan som han inte svarar.
och sen är det upp till han om han vill svara eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Played by ****
/Sincerely


   
SvaraCitera
Hando

bigmomma:

kille

oliviaa:

Killar gör så, dom är retards

Skriftligt bevis till och med [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bigmomma:

men de är ganska svårt att få kontakt med honom och jag vill ju inte verka tjatig osch såå... [tard]

I det här fallet har du rätt att vara hur tjatig som helst. Well, åtminstone tills du får ett bra svar.

När mitt ex sa att hon älskade mig innan jag fått liknande känslor för henne tog jag en paus en stund.. sen insåg jag att jag älskade henne minst lika mycket.
agh, memories, >>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bigmomma:

han säger att han VERKLIGEN gillar mig

Ojoj!


   
SvaraCitera

han kanske behöver tänka lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Killar gör så, dom är retards


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antagligen har han aldrig gillat dig utan bara sett dig som en uppblåsbar barbara. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Killar gör så, dom är retards [censur]

x2

Fast inte alla.


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Fast inte alla.

Nä, men många. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Nä, men många. [smile]

Jo. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta välj fel killar. Helt enkelt.


   
SvaraCitera

bigmomma:

mysiga samlag

Låter fult. [tard]
Men öh, fråga honom rakt ut vad som hände? Inget tassande omkring för att luska ut, utan fråga bara. Pang på. [smile]
Säg att om han tappat intresset så skulle du gärna vilja veta det så att du vet om du kan kolla på andra killar, eller om han bara är osäker så att du vet om du ska vänta ut honom. [smile]


   
SvaraCitera