Aviseringar
Rensa alla

Diss eller vadå?


Ämnesstartare

bigmomma:

! jag vet inte vad jag ska göra men de är ganska svårt att få kontakt med honom och jag vill ju inte verka tjatig osch såå... [tard]

Meh, samma sak hände med mig för ett tag sen, ta det lungt bara, han lär säkert bara vart upptagen, du blåser bara upp situationen^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Killar gör så, dom är retards [censur]

Naaw det har ett syfte det där[wink]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Naaw det har ett syfte det där[wink]

Vad har ett syfte? ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Vad har ett syfte? ;P

Det du tror är retarded 😀


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Det du tror är retarded 😀

Asså jag tycker det är retarded att säga att man VERKLIGEN gillar någon för att sedan ändra sig veckan därpå.
Ifall syftet är att bara ligga så ska man ju låta bli att säga att man gillar personen i fråga, så blire mycket bättre. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

dom är retards

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gaaah... Fick idag reda på att han har knullat sitt ex i helgen![tard]
JA de är tydligen inge mera! Men han är så feg han vågar inte prata med mig och idag när jag träffade honom så drog han ned blicken och gick därifrån! Men lika bra de han verkar inte vara ng! [mad]


   
SvaraCitera

bigmomma:

Men han är så feg han vågar inte prata med mig och idag när jag träffade honom så drog han ned blicken och gick därifrån!

moget [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Asså jag tycker det är retarded att säga att man VERKLIGEN gillar någon för att sedan ändra sig veckan därpå.

Hahah sant e sjukt sneaky, hatar såna killar, trodde du menade det dära med att inte höras av på ett tag[wink]

oliviaa:

Ifall syftet är att bara ligga så ska man ju låta bli att säga att man gillar personen i fråga, så blire mycket bättre. ^^

Ja d e klart.

Fast själv ligger jag inte med folk jag inte gillar.

bigmomma:

när jag träffade honom så drog han ned blicken och gick därifrån!

Varför va du ihop med en sån pussy från första början?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Killar gör så, dom är retards

Man skulle kunna säga precis samma sak om tjejer. Det beror inte på könet, slyna. Mänskligheten är prostituerad.

OnT:
Han kanske är rädd för att binda sig? Eller möjligen kär i någon annan?


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Fast själv ligger jag inte med folk jag inte gillar.

Nä, alltså, men om han säger att han verkligen gillar henne, så låter det ju som om han vill ha ett förhållande med henne liksom. Han kanske gillar henne, men inte på kär-sättet men vill ligga med henne. Då ska man ju ändå inte säga det, för det ger typ falska förhoppningar.
Men vem ligger egentligen med folk man inte gillar på något sätt överhuvudtagen? ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Nä, alltså, men om han säger att han verkligen gillar henne, så låter det ju som om han vill ha ett förhållande med henne liksom

Yep.

oliviaa:

. Då ska man ju ändå inte säga det, för det ger typ falska förhoppningar.

Precis.

oliviaa:

Men vem ligger egentligen med folk man inte gillar på något sätt överhuvudtagen? ;P

Dom finns, tro mig [shake]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Dom finns, tro mig [shake]

Haha men då är man ju retarded. Folk man ogillar vill man ju inte ens umgås med. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Haha men då är man ju retarded. Folk man ogillar vill man ju inte ens umgås med. 😛

Grejen e ju att det går att få folk man hatar i säng, det behöver inte ens bli dåligt sex, men samtidigt går det inte direkt o ens mysa efteråt så då känns det rätt misslyckat xD


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Grejen e ju att det går att få folk man hatar i säng, det behöver inte ens bli dåligt sex, men samtidigt går det inte direkt o ens mysa efteråt så då känns det rätt misslyckat xD

Haha jo, men det skulle ju bara vara drygt att ligga med nån man hatar. Ifall personen i fråga inte är typ världens snyggaste människa, då skulle det kanske gå, haha.


   
SvaraCitera