Aviseringar
Rensa alla

diss?


Ämnesstartare

Okej så i somras fick jag för mig att jag skulle pma en tjej här på um. Kändes liksom rätt att göra det, jag är en impusdriven person. Så de blev en introdukiton med mitt namn lite om vem jag var, och min msn och mobilnummer. okej jag vet vad ni tänker nu, OMG NOOB.

Och ja jag vet inte riktigt jag fick bara för mig att kanske de skulle bli nåt. Jag hade tråkigt då. Vilketfall jag kom på detta att hon dissat mig för fick såklart inget svar från henne. Typ ja ett par månader efteråt. Undrar ju varför hon inte bara sa vilken idoit jag var eller nåt. Hade liksom kännts bättre än inget svar.

Så första frågan är väll var de en diss? den är ju ganska självklart iof.

Sen så undrar ni om jag var för på och hur ni skulle tolka dehela.

Skriv gärna nåt annat med. bara de relaterar till detta ämne [crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vem är tjejen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Sen så undrar ni om jag var för på och hur ni skulle tolka dehela.

ja. i egenskap av tjej kan jag säga att jag inte skulle bli särskilt lycklig om en kille skickar all kontaktinfo som finns på en gång, det är absolut att vara för på.
så ja, en diss, men ta inte för hårt på det, det hade ju varit värre om det hade varit någon du träffat och gillat på riktigt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du skickade lite info om dig till en tjej och trodde det skulle bli något bara sådär? En som du aldrig pratat med?

notfallingapart:

Så första frågan är väll var de en diss?

Vad skulle du själv göra om någon gjorde som du gjorde? [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
blum
 blum

orkar aldirg svara på alla mongo-PM jag får. tror inte du ska ta det personligt eller så[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken häst:

det är absolut att vara för på.

jo men, jag skulle typ bli av med internet under sommaren[crazy] så därför jag gav bort mitt mobilnummer osv. grejen är att jag inte brukar göra sådär. tänkte prova något nytt liksom.

Grön och Vit:

Vad skulle du själv göra om någon gjorde som du gjorde?

Om en tjej gjorde så hade jag åtminstånde svarat, kanske tom hade ringt. Dock kanske jag inte skulle ringa bara för att dryga mig lite.

Lindblom:

orkar aldirg svara på alla mongo-PM jag får

Var dedär ett mongo-pm [cute][cry]

Lindblom:

tror inte du ska ta det personligt eller så

aww nejdå de gör jag inte [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

vem är tjejen?

vet inte om jag orkar säga de, varför undrar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

vet inte om jag orkar säga de, varför undrar du?

Ptja, med tanke på tråden...så undrar man.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Ska jag säga det? Är det ingen som kan förklara århundradets snedsteg för ungen?

Eh jag vågar fan inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dissad, ja det tror jag hörrödu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

opasus:

Ska jag säga det? Är det ingen som kan förklara århundradets snedsteg för ungen?

Eh jag vågar fan inte!

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Dissad, ja det tror jag hörrödu

va ju bara en av frågorna ju [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

japp, dissad[sad] ne men, man ska inte skriva allt sånt om sig själv på en gång, så jävla tråkigt ju[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon tyckte nog att du var konstig. Ja, du var antagligen för På


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriver man en massa om sig själv direkt så finns det ju inget och fråga, och det är ju tråkigt. Det är ju nyfikenheten som får oss att fortsätta ha kontakt med en person. Och ja, lite wierd är det också att skriva sitt mobilnummer och allt, hon kan ha tyckt att du var läskig! Hade jag nog gjort iaf.[rolleyes]


   
SvaraCitera