Aviseringar
Rensa alla

Dissad


Ämnesstartare

Hej! Jag och min pojvkän har varit ihop i 8 månader .Vi trivs väldigt bra ihop, men en sak stör mig. Vi är båda oskulder (15 år)och han verkar inte vilja ta det vidare direkt. Det va en gång en dag som han ville, men det blev inte helt enkelt. Sen dess och innan dess så blir han sur om jag så mycket som knäpper upp en knapp på hans tröja. Han har t.o.m börjat snacka lite smått om kyskhetslöfte. Ungefär där tog det knäcken på mig. Känner mig sjukt dissad och ful. Menar han ska minsann ha halvnakna tjejer som profilbild men inte ha sex?[shake]


   
Citera

fråga honom varför, om han inte ger ett vettigt svar skulle jag nog ha dumpat.


   
SvaraCitera

Snacka med mig istället, jag trycker dig gärna sakta och säkert 🙂


   
SvaraCitera

Hora/madonna-komplex kansk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lomme91:

Snacka med mig istället, jag trycker dig gärna sakta och säkert 🙂

Hahaha

isola:

Hora/madonna-komplex kansk

Va..? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

fråga honom varför, om han inte ger ett vettigt svar skulle jag nog ha dumpat.

Men skulle ju framstå som om jag BARA är ute efter sex och skiter i hans känslor om jag dumpar honom av den anledningen.


   
SvaraCitera

Magnetic:

Va..? [tard]

Män som har svårt att se samma kvinna som älskarinna och älskade, enkelt förklarat. Freud myntade det uttrycket.


   
SvaraCitera

Magnetic:

Men skulle ju framstå som om jag BARA är ute efter sex och skiter i hans känslor om jag dumpar honom av den anledningen.

nej, men däremot är det inte så kul att få skit för att man gör sig närmanden som hör relationer till, om man inte vill öht får man ju säga varför.

lomme91:

Snacka med mig istället, jag trycker dig gärna sakta och säkert 🙂

AA TRYCK HENNE I PRUTTEN XDXXxDxDDDxD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejen! Det här behöver inte alls ha att göra med hur du ser ut! Tänk inte så; det kan lika gärna handla om att han är osäker på hela sexgrejen. Allt löser sig!


   
SvaraCitera

han kanske inte är redo.
men det kan inte jag veta

prata med honom om det


   
SvaraCitera

alla killar vill inte knulla


   
SvaraCitera

alla killar vill inte knulla


   
SvaraCitera

När tjejer inte vill ha sex då är det minsann inget jävla problem. Han kan kanske helt enkelt inte har något intresse i att ha sex... du kanske skulle fråga honom.


   
SvaraCitera

OF 5:

När tjejer inte vill ha sex då är det minsann inget jävla problem.

det är det ju visst


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Instinktivt vill jag kalla honom för liten bitch... Men det är nog inte vidare konstruktivt...
Så jag +1.ar OF 5, prata med honom.


   
SvaraCitera