Aviseringar
Rensa alla

Dissad av pojkvännen!!!


Ämnesstartare

Jag har en pojkvän som jag älskar massor, men det finns en sak som är lite jobbig. Han har en kompis som brukar sova över hos honom på helgerna och det är ju kul, men grejen är att jag och min pojkvän knappt har någon kontakt med varandra när kompisen är där. Vi pratar aldrig i telefon och vi smsar knappt med varandra, vilket vi alltid gör annars. Han dissar mig totalt och det känns som att han bryr sig om honom mer än vad han bryr sig om mig. Självklart är jag glad att han har någon att umgås med, men jag tycker det är väldigt dåligt av honom att nästintill skita i mig. Det känns inte bra. Vi har ett långdistansförhållande så jag kan inte bara gå dit heller så vad ska jag göra? Är det någon som har något förslag eller som har varit med om samma sak?


   
Citera

nä, mina pojkvänner brukar vara heterosexuella


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

nä, mina pojkvänner brukar vara heterosexuella


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

nä, mina pojkvänner brukar vara heterosexuella

Nej men alltså det är han också men han har en gammal barndomskompis som han brukar umgås med.


   
SvaraCitera
smisk

Stackars liten. Kan inte vara lätt när din pojkvän inte bara bryr sig om dig hela tiden 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Stackars liten. Kan inte vara lätt när din pojkvän inte bara bryr sig om dig hela tiden 🙁

Jag behöver inte medlidande, utan mer något råd eller så på vad jag kan göra åt det. [smile]


   
SvaraCitera
smisk

The quiet girl:

Jag behöver inte medlidande, utan mer något råd eller så på vad jag kan göra åt det. [smile]

Inget, som jag ser det. Din pojkvän väljer väl bäst själv hur han ska spendera sin tid. Du kan inte förvänta dig att du ska få hans fulla uppmärksamhet dygnet runt, veckan ut. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart att han inte har tid att bekräfta dig när han är med sin vän, han är ju upptagen med annat [no-no] Du får la också börja umgås med någon så att du tänker på annat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Inget, som jag ser det. Din pojkvän väljer väl bäst själv hur han ska spendera sin tid. Du kan inte förvänta dig att du ska få hans fulla uppmärksamhet dygnet runt, veckan ut.

Nej självklart inte, han ska givetsvis träffa sina kompisar också men jag tycker inte att det är för mycket begärt att han kan prata med mig i telefon eller halvtimme eller så.


   
SvaraCitera

The quiet girl:

långdistansförhållande

The quiet girl:

kompis som brukar sova över

The quiet girl:

kompis

[rolleyes]


   
SvaraCitera
smisk

The quiet girl:

Nej självklart inte, han ska givetsvis träffa sina kompisar också men jag tycker inte att det är för mycket begärt att han kan prata med mig i telefon eller halvtimme eller så.

Säg det till honom då, gud vad alla ungdomar verkar ha svårt att prata med varandra nu för tiden [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Klart att han inte har tid att bekräfta dig när han är med sin vän, han är ju upptagen med annat Du får la också börja umgås med någon så att du tänker på annat?

Ja kanske det, men när jag är med någon kompis och han ringer till mig så pratar jag ändå med honom en liten stund, men det gör ju inte han med mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Säg det till honom då, gud vad alla ungdomar verkar ha svårt att prata med varandra nu för tiden

Vi pratar mycket, men han verkar inte riktigt förstå det. Ibland säger han att han är ledsen för att han inte hört av sig men oftast inte. Det kanske inte är ett så jättestort problem egentligen, men det känns ju ändå tråkigt.


   
SvaraCitera
smisk

The quiet girl:

Vi pratar mycket, men han verkar inte riktigt förstå det. Ibland säger han att han är ledsen för att han inte hört av sig men oftast inte. Det kanske inte är ett så jättestort problem egentligen, men det känns ju ändå tråkigt.

Fast killar fungerar inte riktigt likadant som tjejer. Du måste, och det säger jag utan av överdriva, pränta in i skallen att du vill ha en halvtimmes telefontid per helg!
Helt seriöst, så tror jag att du måste tatuera in det någonstans på hans kropp där han ser det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Fast killar fungerar inte riktigt likadant som tjejer. Du måste, och det säger jag utan av överdriva, pränta in i skallen att du vill ha en halvtimmes telefontid per helg!
Helt seriöst, så tror jag att du måste tatuera in det någonstans på hans kropp där han ser det.

Haha ja antagligen så måste jag göra det, men konstigt att man ska behöva det.


   
SvaraCitera