Aviseringar
Rensa alla

Dissad av pojkvännen!!!


Ämnesstartare

Give him som motherfucking space.

När han nu umgås med sin vän, vill han nog umgås med sin vän. Det finns få saker som är så irriterande som när man t.ex. super med sin bästa vän och hans flickvän ringer och smsar hela tiden och blir sur bara för att han inte är jätteintresserad av att prata med henne.

Bara för att han inte ger dig sin fulla uppmärksamhet varje minut betyder inte det att han tycker mindre om dig. Om något så kan han tröttna rätt snabbt på dig om han så måste ge dig sin fulla uppmärksamhet 24/7.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

smisk:

Helt seriöst, så tror jag att du måste tatuera in det någonstans på hans kropp där han ser det.

Lite underbart hur hon inte förstår. [love]


   
SvaraCitera
smisk

The quiet girl:

Haha ja antagligen så måste jag göra det, men konstigt att man ska behöva det.

Nja, det är så det är bara! Vi kvinnor är dåliga på att tala ut om hur vi exakt vill ha det och tror att män kan gissa sig till det, men det kan de aldrig! ALDRIG <- viktigt

Jonnybravo91:

Lite underbart hur hon inte förstår. [love]

Vet 🙁 Suck, dagens ungdom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

När han nu umgås med sin vän, vill han nog umgås med sin vän. Det finns få saker som är så irriterande som när man t.ex. super med sin bästa vän och hans flickvän ringer och smsar hela tiden och blir sur bara för att han inte är jätteintresserad av att prata med henne.

Jo jag har förståelse för det, men oftast när dem träffas så brukar de mest vara inne och spela tvspel och kolla på film nu för tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buhu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Nja, det är så det är bara! Vi kvinnor är dåliga på att tala ut om hur vi exakt vill ha det och tror att män kan gissa sig till det, men det kan de aldrig! ALDRIG <- viktigt

Har hört talas om det och det verkar ju faktiskt stämma...


   
SvaraCitera
smisk

The quiet girl:

Har hört talas om det och det verkar ju faktiskt stämma...

Tro mig, det stämmer, och mer därtill! Vill du ha något gjort, får du oftast göra det själv [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Vet 🙁 Suck, dagens ungdom.

Förstår ju att det inte menades att tatuera in det bokstavligt.


   
SvaraCitera
smisk

The quiet girl:

Förstår ju att det inte menades att tatuera in det bokstavligt.

Det var inte det han syftade på [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The quiet girl:

Jo jag har förståelse för det, men oftast när dem träffas så brukar de mest vara inne och spela tvspel och kolla på film nu för tiden.

Och? Hur skulle det förändra något? Om något blir det ju bara ännu värre om någon måste prata med en hela tiden så man får pausa i spelet/filmen.

smisk:

Vet 🙁 Suck, dagens ungdom.

Underbart att hon bara fortsätter. [love]


   
SvaraCitera
smisk

Jonnybravo91:

Underbart att hon bara fortsätter. [love]

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Tro mig, det stämmer, och mer därtill! Vill du ha något gjort, får du oftast göra det själv

Men det känns ju ändå inte så schysst att t. ex. ringa till honom när jag vet att polarn är där och han inte verkar så jätteintresserad av att prata med mig då, men det bästa kanske är att göra det ändå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The quiet girl:

Men det känns ju ändå inte så schysst att t. ex. ringa till honom när jag vet att polarn är där och han inte verkar så jätteintresserad av att prata med mig då, men det bästa kanske är att göra det ändå!

eller så låter du honom vara


   
SvaraCitera
smisk

The quiet girl:

Men det känns ju ändå inte så schysst att t. ex. ringa till honom när jag vet att polarn är där och han inte verkar så jätteintresserad av att prata med mig då, men det bästa kanske är att göra det ändå!

Äh, ring och försök prata, verkar han inte vara intresserad just då, så kan du be honom ringa eller sms:a senare! Inte svårare än så [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Och? Hur skulle det förändra något? Om något blir det ju bara ännu värre om någon måste prata med en hela tiden så man får pausa i spelet/filmen.

Absolut det är ju klart men dem kan väl ta en liten paus ändå tycker jag...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

smisk:

Äh, ring och försök prata, verkar han inte vara intresserad just då, så kan du be honom ringa eller sms:a senare! Inte svårare än så

Nej kanske inte. Man måste ju ta sig tid till att göra vissa saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The quiet girl:

Absolut det är ju klart men dem kan väl ta en liten paus ändå tycker jag...

Tycker du ja. Men du kanske skulle fundera på att sluta vara så uppslukad av dig själv?

Har inte tanken slagit dig ännu att om han också tyckte det så hade han pausat och ringt upp dig?

Håller du ert förhållande kärt så back the fuck off.


   
SvaraCitera