Aviseringar
Rensa alla

Dissad på det mest jobbigaste sättet


Ämnesstartare

Tja!

En jävla historia har jag här nu så bry er inte om att läsa om ni inte orkar 😉

Jag träffade några av mina tjejkompisar från lågstadiet en dag och dom hade en ny kompis med sig och jag tyckte hon var jävligt grym asså men jag hade inga känslor för henne så men dagarna gick och jag fick tag på hennes nummer för jag hade tråkigt så jag började smsa med den här tjejen. 1200 sms senare träffades vi hos en kompis lägenhet och jag och hon började mysa riktigt mycke i soffan och vi båda hade fått känslor för varandra, kvällen gick och vi låg där i soffan och kramades.Sen var hon tvungen att gå hem så jag följde med henne hem till sin dörr där vi avslutade kvällen med en riktig kyss, Dagen därpå kom hon hem till lägenheten igen (jag sov hos en kompis) det första jag fick var en kyss ännu en gång sen var vi tillbaka till soffan igen och började kyssas lite smått,senare bestämde vi oss för att gå ner på stan och hon skulle väl som alla tjejer gör... handla.Dagen gick och så sa hon att hon var tvungen att gå hem så jag kysste henne hejdå sen drog jag tillbaka till lägenheten hos min kopmis,2 timmar senare fick jag smset. Jag gillar dig riktigt mkt men jag tycker vi går lite för fort fram.Okej skrev jag och gick med på att vi skulle ta det lite lungt.kvällen kom och hon kom till lägenheten och börja mysa ännu en gång och historian upprepar sig igen (fast inga kyssar då)dagarna gick och vi kramades och höll om varandra riktigt mycke.Jag var kär[love] Hon sa flera gånger att hon var kär i mig så jag var ju överlycklig.2 dagar senare så tyckte jag att hon hade varit så lungn med smsandet så jag vart lite fundersam och frågade på ett sms om något var fel.inget svar... 4 timmar senare. får jag smset: Du (namn) jag gillar dig och så men jag vill inte ha en kille just nu och jag har inga känslor för dig. Okej där satt jag i mitt rum och bara tittade på mobilen och skrev varför hon bara vände sig mot mig bara sådär.Hon skrev att hon aldrig var säker på om hon hade känslor för mig.Tack så mkt asså.Jag vart skapligt deppig men jag tyckte iaf att hon kunde väl smsa med mig lite så jag inte skulle behöva känna mig så jävla nere då skrev hon: Orkar inte smsa nu är sjuk. WTF som att jag ska tro på de.där har du historien.

Jag vet att stavningen inte är den bästa men blah blah orkar inte bry mig.

Någon som vet hur man ska ta sig till nu?

Ska jag bara försöka komma över henne även fast man träffas i skolan varje dag?

Har ingen aning vad jag ska göra,spelade alla mina kort på den här tjejen och sa nej till en tjej bara för henne men nu har man blivit totaldissad.


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker det finns värre sätt att bli dissad på faktiskt.

Men skit i henne. Det är jobbigt i början men det går över.


   
SvaraCitera

[sad] Tråkigt. Hoppas att det löser sig snart.


   
SvaraCitera