Aviseringar
Rensa alla

Dissad 🙁


Ämnesstartare

Detta hände mig på alla hjärtans dag! Gråter Okej, inser att jag är sent ute nu men har faktiskt grubblat över detta sedan dess!! Hur spenderade ni er alla hjärtans dag? Hoppas bättre 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hade filmkväll med nå kompisar Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:
Hade filmkväll med nå kompisar Tumme upp

Var det mysigt? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

W.W :

Var det mysigt? 🙂

Yes.  Dock kom ett av päronen som trodde vi drack 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:

Yes.  Dock kom ett av päronen som trodde vi drack 🙁

Dumma päron! Shockerad Typiskt... Blev det awkward feeling då? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satt ensam hemma hela dagen. Sedan på kvällen så fick jag några meddelanden av mitt ex...

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

W.W :

Dumma päron! Shockerad Typiskt... Blev det awkward feeling då? 🙁

Haha nää, hon skulle bara kolla för att  min amigo blev irriterad när hon ringde o fråga Galen Vi gick ut och prata med henne ett tag osså fick killarna sitta inne 


   
SvaraCitera

materialarn: Sedan på kvällen så fick jag några meddelanden av mitt ex...

ouch :/ var det bra eller dåligt?...


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

åt havregrynsgröt, tog en promenad, sov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

ouch :/ var det bra eller dåligt?...

Jag vet inte riktigt. Tydligen så hade hon gjort slut med sin nya pojkvän några dagar innan och hon ville typ prata med någon. Hon klaga mest om att hon hatade alla hjärtans dag för att man ser hur bra alla andra har de.


   
SvaraCitera

materialarn:

Jag vet inte riktigt. Tydligen så hade hon gjort slut med sin nya pojkvän några dagar innan och hon ville typ prata med någon. Hon klaga mest om att hon hatade alla hjärtans dag för att man ser hur bra alla andra har de.

heh, the irony... var det inte din kompis som hon var ihop med? :/ men en får väl hoppas på att det var starten på en vänskap mellan er iaf 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

heh, the irony... var det inte din kompis som hon var ihop med? :/ men en får väl hoppas på att det var starten på en vänskap mellan er iaf 🙂 

Haha ja. Jag började bara flina för mig själv när jag hörde de. Nej nej. Vi har inga gemensamma vänner alls. Har ingen aning vem de va hon var ihop med. Vi har aldrig varit ovänner. De var bara hon som undvek mig ett tag precis när vi gjorde slut.


   
SvaraCitera

materialarn:

Haha ja. Jag började bara flina för mig själv när jag hörde de. Nej nej. Vi har inga gemensamma vänner alls. Har ingen aning vem de va hon var ihop med. Vi har aldrig varit ovänner. De var bara hon som undvek mig ett tag precis när vi gjorde slut.

jaha, okej 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:

Haha nää, hon skulle bara kolla för att  min amigo blev irriterad när hon ringde o fråga Galen Vi gick ut och prata med henne ett tag osså fick killarna sitta inne 

Haha okej, bra det då i alla fall! 🙂 Så det inte blev jobbigt Galen


   
SvaraCitera

jag hade ett prov på morgonen i skolan (trots att jag hade lov) sen åkte jag hem och satt framför datorn resten av dan och natten. mmm, roligt liv 


   
SvaraCitera