Aviseringar
Rensa alla

Distans suger


Ämnesstartare

Min pojkvän bor fyra timmar ifrån varrandra. Vi träffades för två månader sen. Under sommaren har vi haft tid att träffas ganska ofta , men nu börjar skolan . Han har massa innebandy matcher på helgerna osv eftersom att han verkligen satsar på de. Så hur ska man få det att funka?
Jag är så kär så jag dör, saknar honom så det verkligen gör ONT, det typ bränner i mig. Kan knappt sova eller äta och känner mig helt tom och ledsen. Men jag skulle inte kunna släppa honom bara för avståndet. Så hur ska man göra för att endå ha tid för varrandra?


   
Citera

Är i samma sits, är dock förmodligen sisådär tusen år äldre än dig, men iallafall:
Om man har ett långdistansförhållande måste man prioritera varandra lite. Trots skola och sport osv så se till att smsa och prata mycket på telefon, så att man fortfarande har den kontakten. Annars är det ganska lätt att det rinner ut i sanden till slut kan jag tänka mig.

Och om ni inte har setts på jättelänge så kanske han kan skippa en match någon helg, eller alternativt att du hälsar på honom och följer med och kollar på matcherna så ni iallafall får en del tid tillsammans på morgon/kväll mellan matcherna.

Vet att det är hur jobbigt som helst, men förhoppningsvis är det värt att kämpa för.
Lycka till och så! Vad kul att du är så kär, det är fint.


   
SvaraCitera

Mobilen är den bästa uppfinningen som finns för långdistans förhållanden annars funkar ju fb chatten också:-)


   
SvaraCitera

Eller skype:-) fast allt de där finns ju antagligen i mobilen, så det är lösningen^^


   
SvaraCitera

Säg åt honom på skärpen och fråga om han prioriterar dig eller bandyn! Jag tror då på att du blir ganska rejält utnyttjad & att han endast vill ha sex av dig. [blush]


   
SvaraCitera

Ah distans är tokjobbigt, men det är inte bara ditt ansvar att det ska fungera, ni måste hjälpas åt ju.


   
SvaraCitera

Vill ni att det ska fungera så kommer det att göra det.


   
SvaraCitera

skulle aldrig palla distans.
Hatten av för alla som klarar det!


   
SvaraCitera

Du är så hattig nuförtiden finger! [blush]


   
SvaraCitera