Aviseringar
Rensa alla

Distansförhållande - Hur löser man problemet?


AntonL
Ämnesstartare

Hej! Jag heter Anton och bor rätt långt ifrån min flickvän ca 3 timmar och 30 minuter.
Min mamma är då rädd om mig och låter inte mig åka iväg helt själv till flickvännen, detsamma med henne.

Hur löser man ett sådant problem? För att förhållandet ska hålla behöver man självklart träffas.
Kommer träffas fåtal gånger under sommarlovet när vi ska till samma ställen osv, men man kan ju inte bara träffas 1 månad av 12 månader liksom, fungerar inte så.

Hur ska man fixa problemet? Hjälp behövs och är tacksam för alla svar och hjälps alternativ jag får! :>


   
Citera

Någon av dina föräldrar/hennes föräldrar kan väll följa med. Kanske inte sitta tillsammans med er och så men typ komma in och hälsa på flickvännen eller nått. Om dina föräldrar följt med några gånger eller hennes kanske du kan åka själv efter ett tag. Hur gammal e du? 

Men när det gäller distans förhållanden tror jag att man får gilla läget ibland tyvärr. 


   
SvaraCitera
AntonL
Ämnesstartare

Matilda_00:
Någon av dina föräldrar/hennes föräldrar kan väll följa med. Kanske inte sitta tillsammans med er och så men typ komma in och hälsa på flickvännen eller nått. Om dina föräldrar följt med några gånger eller hennes kanske du kan åka själv efter ett tag. Hur gammal e du? 

Men när det gäller distans förhållanden tror jag att man får gilla läget ibland tyvärr. 

Hej! Jag är 00:a. 15 bast. Har åkt buss långt själv förut men just detta är över gränsen enligt mamma. Att hon ska följa mer är inte riktigt samma sak som att komma till flickvännen ensam. Men man får väl gilla läget i dessa situationer. 


   
SvaraCitera

Du har redan skapat en tråd om detta och därför låser jag den här.

http://ungdomar.se/forum/thread/distansfoerhallande-hjaelp-behoevs/13455048?page=1


   
SvaraCitera