Aviseringar
Rensa alla

DITT ANVÄNDARNAMN!


Ämnesstartare

mopsen:

Läste en bok, där det var en mops med.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Ett av mina favorit ord i svenskan. När jag lärde mig det ordet i fyran, femman viste ingen vad det betydde och jag och min dåvarande bästa vän tävlade om vem som kunde flest svåra ord så jag använde det hela tiden. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Kablash__: något stort som ramlar i vatten

Kablash__: Kablash.

WTF? xD

Självklart [shake]

Edit: Tänker inte berätta : p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att jag är t9 besatt. orka ändra orden när det går mkt fortare om man inte gör det [love]
iallafall så om man ska skriva kuk så blir det kul. och vi hade gruppkonversation där zlorg konstaterade att han inte hade gigantisk "kul". så sa jag att jag hade det..och sen sa jag typ "ska lätt skaffa en användare med det namnet på um".. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ville ha något fräckt namn istället för mitt tidigare. Ganska random. Är dock rödhårig osv. Gillar värme. Fascineras av vetenskapliga fenomen.
Blablabla etc.


   
SvaraCitera

heter olivia kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NÅGON KALLADE MIG DET FÖRUT NÄR JA KANSKE HETTE NÅTT ANNAT HÄR [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade klorofyll förut
tog bort kontot
reggade nytt, samma utan sista (eller första?) l:et

tycker det är småsnyggt [blush]

Tror det var från början för att jag behövde något namn när jag skulle skapa ett konto till UT3 och jag shufflade genom playlisten med elektronisk musik och hamnade på Venetian Snares - Chlorophyll och sedan blev det klorofyll när jag skulle byta konto från Hampusen till något annat för att min mamma var galen och stalkade mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heter det typ överallt så det fick bli det här också.
Hur jag kom på det från början kommer jag inte ihåg. Hade väl tråkigt antagligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En låt av GWAR.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har haft så jävla SYNLIGA användare förut, ville ha en osynlig avatar och ett jävla osynligt användarnamn.

Sedan såg min arm ut så här, också.

kli.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

utan sista (eller första?) l:et

Sista...tror jag [blush]


   
SvaraCitera

Ett ghetto (kallad min lille bror) hette så här på nånting kallat "lajv"[confused] och jag tyckte det lät coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde en ny och visste inte riktigt vad som skulle passa. Eftersom jag tycker om grekisk mytologi så hittade jag harpyja som vad Hades elaka fåglar.


   
SvaraCitera
p0mp3

Ty nicket pompe har legat hos mig och andras hjärtan ett tag nu!

När jag var liten så forskade vi om kungar, och då klickade vi in oss på karl den tolftes hund "pompe" ... detta lades på minnet för att år sedan bli ett nick...under åren har jag kommit på saker som förenar mig och nicket.

*Jag kom in på självinsikt, och insåg att jag är en rätt lycklig och bortskämd pojk(som många andra, men vissa inser det inte) vilket stämde mycket bra till hunden(eller hundarnas) förhållanden

*Jag har även en parallell till en dikt om hunden , som är lite som en livsmoral

Israel Holmström:

Pompe Kongens trogne dräng
Sof hwar natt i Herrens säng,
Sehn af år och resor trötter
Leed han af wjd Kongens fötter.
Mången stålt och fager mö
Önskade som Pompe lefwa
Tusend hieltar eftersträfwa
At få så som Pompe dö.

Ser det väll lite som att man ska ta hand om dom man värderar högt här i livet, ty dom är mina kungar och drottningar!

peace


   
SvaraCitera