Aviseringar
Rensa alla

ditt/din självförtroende/självbild idag?


Ämnesstartare

[sad] livet suger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

[sad] livet suger

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

[crazy][crazy][crazy]

bushumör? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

bushumör? 😉

Oh yes! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

Hur är det med ditt självförtroende idag?

Intressant fråga som ingen bryr sig om mitt svar på. Hur som helst, så är jag faktiskt inte helt säker på om mitt självförtroende ständigt utvecklas till det bättre eller sämre. Det är svårt att avgöra på grund av ett ständigt svängande fram och tillbaka - ibland är jag fett [cool] och tycker jag är den grymmaste snubben i världen, ibland vill jag ta livet av mig.

DPope:

hur är det med din självbild idag?

Vet inte riktigt det heller. Dock fick jag bra kritik av min chef och min coach på jobbet när jag hade nån slags session, för att de tyckte att jag verkade "känna mig själv väldigt bra". Underlaget var ett papper med frågor om mig själv, vad jag var bra respektive dålig på, etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Oh yes! [cool]

ojoj [blush]

Libertad:

Intressant fråga som ingen bryr sig om mitt svar på

I care 🙂

Libertad:

ibland är jag fett [cool] och tycker jag är den grymmaste snubben i världen, ibland vill jag ta livet av mig.

är ju så ganska så ofta.. men när det är kasst får man hitta ngn lösning som gör att det blir bra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

I care 🙂

Men du är kristen. Ni är fett bra på att bry er om saker ingen annan orkar bry sig om. Dold text: Förlåt om jag förolämpar dig mer eller mindre på rutin vid det här laget. Jag menade inget illa den här gången. ;P

DPope:

är ju så ganska så ofta.. men när det är kasst får man hitta ngn lösning som gör att det blir bra [y]

Ptja. Jag brukar tröstäta och titta på nån nedladdad serie hela dagen. Hjälper dock inte i längden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skate 2 var slut [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget vidare.
Känner mig dålig och otillräcklig. bråkade med mina parenteser igår så det är väl därför. står inte ut i dt här jävla huset längre, men jag är positiv ändå, liksom det kan vara värre[smile]


   
SvaraCitera

Självförtroende:
Dåligt som fan, men bättre än förut. Känns dock inte som att jag klarar av så mycket och känner mig alltid underlägsen de flesta.

Självbild:
Extremt dålig. Hatar mitt utseende och tror alltid att jag är supertjock trots att jag vet att det inte är så. Ser mig som en osmart och svag individ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

[surprised]

så äre 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är på topp, lönen har kommit = nya fiskar att spela av pengar ifrån [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På topp, som vanligt, jag är bäst och vet det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såhära, tror ja, andra ser kissekatten och jag ser häxan
Image


   
SvaraCitera