Aviseringar
Rensa alla

Ditt dröm-gå-på-krogen-med-gäng!


Ämnesstartare

Så, då var tråden äntligen här, den som säger allt om dig!

Du ska välja ett gäng på FEM (där DU (annars får du ju inte vara med) är EN av de fem) du vill gå på krogen med när du ska ut och svira. Inte bara en engångshändelse alltså, utan dina stabila väpnare i kampen mot dimman.

Jag är givetvis ett gott föredömme och börjar bjuda på min lineup:

Anders Johansson
Marilyn Manson
Måns Nilsson
Serj Tankian

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Måste det vara nu levande personer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Måste det vara nu levande personer?

Det är väl individuellt iofs men de flesta döda människor jag stött på är så himla stela :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det är väl individuellt iofs men de flesta döda människor jag stött på är så himla stela :c

Zombies är förvånansvärt partyvänliga!

Nej, men får jag återuppliva dem från deras glansdagar? Får jag, får jag, snälla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Zombies är förvånansvärt partyvänliga!

Nej, men får jag återuppliva dem från deras glansdagar? Får jag, får jag, snälla?

ah, okey då. Men bara för du vill ha med Stalin samt för att UM tydligen inte var värd min tråd :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det är väl individuellt iofs men de flesta döda människor jag stött på är så himla stela :c

med sprit kanske dom går att mjuka upp...

Min lineup

Adolf Hitler
Nikola Tesla
Albert Einstein
Stalin

Edit: - tourettesguy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

Min lineup

Adolf Hitler
Nikola Tesla
Albert Einstein
Stalin
Mr tourettesguy

Du ska alltså inte själv vara med? Låter tråkigt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du ska alltså inte själv vara med? Låter tråkigt[sad]

just ja max 5 ja, ändrar lite...


   
SvaraCitera
Jeay_L

Pete Wentz
Amy Lee
Hayley Williams
Graham Wardle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

ah, okey då. Men bara för du vill ha med Stalin samt för att UM tydligen inte var värd min tråd :c

Tack [smile] Samt, är grymt värd din tråd. Så det så. [mad]

Okej, i så fall:

Jag - för jag är awesome
mörknäs - måste givetvis ha någon som tycker om mig tillräckligt mycket för att kolla att jag överlever och inte somnar i nån gränd någonstans
Lenin - för att han känns som mer av en partykille än Stalin
Alice White - någon måste givetvis symbolisera det glada 20-talet, dessutom ser (såg) hon ut som en liten docka
Leni Reifenstahl - hon är grym


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Tack [smile] Samt, är grymt värd din tråd. Så det så. [mad]

Du är säkerligen värd den. Men inte förutomet i övrigt. Sjukt dålig respons på mina superba trådar alltid :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du är säkerligen värd den. Men inte förutomet i övrigt. Sjukt dålig respons på mina superba trådar alltid :c

Såja. Du får söka dig till en sida där majoriteten av medlemmarna inte tycker att de bästa trådarna är de där de får skriva som efterblivna mongon.


   
SvaraCitera

Jag
Filip och fredrik filip
Filip och fredrik fredrik
[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Såja. Du får söka dig till en sida där majoriteten av medlemmarna inte tycker att de bästa trådarna är de där de får skriva som efterblivna mongon.

Ah - la upp den på mitt andra hängarforum nu. Får se om de är mer värdiga, det tror jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ah - la upp den på mitt andra hängarforum nu. Får se om de är mer värdiga, det tror jag!

Vilket är ditt andra hängarforum? Jag känner att jag behöver vidga mina vyer lite.


   
SvaraCitera