Aviseringar
Rensa alla

Ditt drömjobb


mpt:hv:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

DUE ANSTÄLL D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Psykoanalytiker är för fan svaret. Det hade varit så fett najs. Men så otroligt osannolikt att det skulle behövas en magiskt tablett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

DUE ANSTÄLL D

fnx brahh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men skulle du personligen klara av att mörda

Nej inte  dom människor som kan visa nåd och ånger isf  har dom rätt och få en andra chans . Om inte så absolut såna onda människor förtjänar inte och fortsätta att nöja sig med att skada annat liv för de tycker det är rätt eller är kul.


   
SvaraCitera
mynona

sömnutövare. jag är lyckligast som sovande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är rätt nöjd med det jag gör. Men skulle vilja tala flytande mandarin så jag kunde göra samma jobb i kina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Jag är rätt nöjd med det jag gör. Men skulle vilja tala flytande mandarin så jag kunde göra samma jobb i kina.

vad vore så lockande med kina


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad vore så lockande med kina

Najs kultur och imponeras av stora städer, samt mandarin är ett väldigt användbart språk.


   
SvaraCitera
reben

typ bara sitta i radio/tv o dilla om saker jag sj tkr o folk tkr d intressant + snygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drömjobb? world emperor obviously


   
SvaraCitera

Världskänd singer/songwrither, eller författare. Vore också coolt att jobba på EU parlamentet/FN 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andrés jobb. Webbansvarig för UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill nog ej vara känd, djurskyddsinspektör/djurpolis vill jag nog jobba med. Alternativt fådriva ett katthem utan ekonomiska problem och sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma som jag faktist skall utbilda mig till. 

Pilot.


   
SvaraCitera
Kudhos

Om jag fick ta en barndomsdröm som jag vet kommer alltid bli en dröm; Astronaut. 

Annars för det jag håller på att utbilda mig till; Dataspelsutvecklare.

Mvh 11 år gammal.


   
SvaraCitera