Aviseringar
Rensa alla

Ditt perfekta Ligg/sex fantasin?


Ämnesstartare

Hej alla !

Tänkte starta en diskussion där alla skriver ner sitt perfekta ligg i detalj, börja med förspel resten fixar du ..[rolleyes]

Kanske kan vi ta idér från varandra och göra sexlivet snäppet mer intressant ?


   
Citera

Ska du göra en sån här tråd får du fan börja med något [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm.
Jag, Håkan Hellström, Henrik Berggren och Johnny Depp <3
Det skulle vara det perfekta ligget.


   
SvaraCitera

Jag, någon, fårskinnsfäll, öppen spis.


   
SvaraCitera

Jag vaknar av att någon runkar av mig, nämen titta det är ju Jessica Alba, vad i helvete gör hon här? Men det kvittar för nu börjar hon suga av mig samtidigt som hon smeker mig överallt, och hon är fan inte dålig på att deepthroata, sen rider hon mig vild som ett djur och kommer flera gånger, låter mig spruta i henne. Puuh, fyfan vilket ös. Jag tänder en cigg och drar några bloss medans hon slickar min kuk ren, sedan drar hon fram en svart attachéväska från under sängen och knäpper upp den, ser man på hela jävla väskan är proppfull med tusenlappar
"greatest fuck ever, call me whenever you get horny", viskar hon i mitt öra och häller sen pengarna över mig, lägger lappen med telefonnumret på nattduksbordet och går. Jag gör bröstsim bland tusenlapparna och gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mastodontfilmsMats:

Jag gör bröstsim bland tusenlapparna och gråter

Det låter lite vackert.


   
SvaraCitera

mastodontfilmsMats:

Jag vaknar av att någon runkar av mig, nämen titta det är ju Jessica Alba, vad i helvete gör hon här? Men det kvittar för nu börjar hon suga av mig samtidigt som hon smeker mig överallt, och hon är fan inte dålig på att deepthroata, sen rider hon mig vild som ett djur och kommer flera gånger, låter mig spruta i henne. Puuh, fyfan vilket ös. Jag tänder en cigg och drar några bloss medans hon slickar min kuk ren, sedan drar hon fram en svart attachéväska från under sängen och knäpper upp den, ser man på hela jävla väskan är proppfull med tusenlappar
"greatest fuck ever, call me whenever you get horny", viskar hon i mitt öra och häller sen pengarna över mig, lägger lappen med telefonnumret på nattduksbordet och går. Jag gör bröstsim bland tusenlapparna och gråter

Hahahahaha! [love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

mastodontfilmsMats:

Jag vaknar av att någon runkar av mig, nämen titta det är ju Jessica Alba, vad i helvete gör hon här?

hahahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Perfekta ligget vet jag inte. Men i min fantasi vill jag ha en kille som showar för mig [cute]

Jag har nog aldrig blivit så kåt av en "musikvideo"/filmscen som av den här.
Höjdpunkten är på 4:00 (när han hänger i repen).
SÅ JÄVLA UPPHETSANDE!

Gosh, vad kåt man blir! [blush]


   
SvaraCitera

mastodontfilmsMats:

titta det är ju Jessica Alba, vad i helvete gör hon här? Men det kvittar för nu börjar hon suga av mig

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ med Mjälte i hennes rosa tank.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och någon jag faktiskt tycker om.
Skulle vara kul att testa[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Jag och någon jag faktiskt tycker om.
Skulle vara kul att testa[rolleyes]

[shake][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

[shake][sad]

vad är det nu då[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

vad är det nu då[smile]

Hur har du lyckats med att inte göra det? Eller alltså. Är det bara jag som tycker det mer eller mindre ett krav att man ska gilla personen i fråga..? D:
Varför skulle man annars sexa med den? oO


   
SvaraCitera