Aviseringar
Rensa alla

Ditt roligaste/bästa youtube klipp 😀


Ämnesstartare

Jag letar efter ny musik och roliga klipp. Om alla kunde skriva vilket det roligaste klippet de har sett och vilket det bästa klippet med okänd/ny musik är så blir jag jätteglad! Letar nytt och trevligt 😀

Det roliga:

Det nya:

[ops]


   
Citera

Såg klippet precis idag. Inte så roligt, mest sorgligt.


   
SvaraCitera

det där var inte kul
ångestframkallande så in i helv.
skaffa humor


   
SvaraCitera

Harpya:

Såg klippet precis idag. Inte så roligt, mest sorgligt.

detberorpå:

det där var inte kul
ångestframkallande så in i helv.
skaffa humor

Men kom igen nu, hörrni. Det roliga var ju att pappan verkligen inte menade att såra sin son, utan försökte skoja med honom. Otroligt klantigt, men misstag är roliga [rolleyes]


   
SvaraCitera

Djeydjey:

Men kom igen nu, hörrni. Det roliga var ju att pappan verkligen inte menade att såra sin son, utan försökte skoja med honom. Otroligt klantigt, men misstag är roliga

Sluta tjafsa emot mig, jag tål inte att barn gråter... Kan inte hantera det.
Men som du säger; det var pappan som gjorde det hela till en kul grej men ändå... Jag kan inte sitta och säga att det är youtubes roligaste klipp då jag nästan själv blev tårögd.
Tyvärr, jag har svårt för sånt där.
Log bara i slutet när han sa det där. Försökte le lite iaf.


   
SvaraCitera

detberorpå:

Sluta tjafsa emot mig, jag tål inte att barn gråter... Kan inte hantera det.
Men som du säger; det var pappan som gjorde det hela till en kul grej men ändå... Jag kan inte sitta och säga att det är youtubes roligaste klipp då jag nästan själv blev tårögd.
Tyvärr, jag har svårt för sånt där.
Log bara i slutet när han sa det där. Försökte le lite iaf.

Okej, men jag förstår. Jag har också svårt att se barn gråta. Jag tycker väl kanske inte att det var Youtubes roligaste klipp, men ändå ett gränsfall. Det är jobbigt att se hur ledsen pojken blir, men pappans misstag går helt enkelt inte att låta bli att skratta åt, i alla fall inte jag [rolleyes] En av de absolut klantigaste kommentarer jag hört, helt enkelt...


   
SvaraCitera

Djeydjey:

ett gränsfall

vae de?

Djeydjey:

Det är jobbigt att se hur ledsen pojken blir,

Ja[sad] jag hade stannat bilen och givit hnm godis & kramat hnm... fast om jag hade haft en dålig dag hade jag nog hotat hnm, aaa är hemsk ibland[n]

Djeydjey:

men pappans misstag går helt enkelt inte att låta bli att skratta åt

tkr synd om hnm också, hade kännt mig hemsk... Hamnar väldigt ofta i sådana situationer... Hemskt

Djeydjey:

En av de absolut klantigaste kommentarer jag hört, helt enkelt...

Men lätt att sånt halkar av tungan... Väldigt lätt, för en del - för mig[crazy]


   
SvaraCitera

detberorpå:

vae de?

Vet du inte vad ett gränsfall är?? På gränsen alltså.

detberorpå:

Ja[sad] jag hade stannat bilen och givit hnm godis & kramat hnm... fast om jag hade haft en dålig dag hade jag nog hotat hnm, aaa är hemsk ibland[n]

Du skämtar nu va?

detberorpå:

tkr synd om hnm också, hade kännt mig hemsk... Hamnar väldigt ofta i sådana situationer... Hemskt

detberorpå:

Men lätt att sånt halkar av tungan... Väldigt lätt, för en del - för mig[crazy]

Ja, samma här...men ändå, ett barn...


   
SvaraCitera

Djeydjey:

Du skämtar nu va?

Ne... Jae jättehemsk ibland.
Blir ett monster ibland, haha, helt seriöst

Djeydjey:

Ja, samma här...men ändå, ett barn...

men det var ju sanningen, han kanske va homofob också [surprised]

Djeydjey:

Vet du inte vad ett gränsfall är?? På gränsen alltså.

kunde inte koppla det till meningen så undrade vad du menade med det - om jag förstått ordet rätt osv.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj.. jag tyckte den var rolig för killen shakeade verkligen där bak så förstör pappan det så brutalt men de börjar direkt med "det är ok, du kan vara en single lady om du vill" innan han börjat gråta. de gör allting för att stoppa hnm.

ok, kanske inte förklaringsexperten nr1

men denna då X)


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera

bäst


   
SvaraCitera