Aviseringar
Rensa alla

ditt um-tal?


Ämnesstartare

för er som inte är familjära med fultal så är det antalet personer man haft sex med gånger åldersskillnaden. Men det är inte vad vi ska leka här utan vi ska istället kolla hur aktiv man är genom att göra ett um-tal.
det går till såhär
ta hur många trådar du skapat gånger antalet år du har varit medlem (man skulle kunna göra detta med poster men då ändras det så drastiskt hela tiden)

räkneexempel plus mitt eget um-tal:
jag har skapat med denhär 39 trådar
jag har varit medlem sedan 2007
2011-2007=4
39*4=156

Mitt um-tal är 156

Vilket innebär att jag nog antagligen inte är ett dugg aktiv jämfört med lounge till exempel.

Jag vet att det är lite orättvist för man kan vara aktiv utan att skapa trådar, men jag bestämmer reglerna och nu har jag valt antalet trådar man skapat.


   
Citera
Ämnesetiketter

Tobbish fultal är 1736 [tard]

Kan inte räknat ut mitt, pga: detta är mitt fjärde konto. Fultal uträknat från denna användare skulle bli sjukt missvisande.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Tobbish fultal är 1736 [tard]

Vilket egentligen är rätt svagt. Beroende på hur man ser det. Jag har inte spammat trådar direkt... (inget jag ångrar, men ändå!)


   
SvaraCitera

1002


   
SvaraCitera

Tobbish:

Vilket egentligen är rätt svagt. Beroende på hur man ser det. Jag har inte spammat trådar direkt... (inget jag ångrar, men ändå!)

Men de flesta andra horar ju runt med sina konton och skapar nya hela tiden = svårt att få riktigt fultal av dem = ditt är nog ganska högt ändå [wink]


   
SvaraCitera

435


   
SvaraCitera

381


   
SvaraCitera

Nintendo:

Men de flesta andra horar ju runt med sina konton och skapar nya hela tiden = svårt att få riktigt fultal av dem = ditt är nog ganska högt ändå [wink]

True that! [blush] Mja, det är ju lite kul att vara högst, så länge det varar...!


   
SvaraCitera

336.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Kan inte räknat ut mitt, pga: detta är mitt fjärde konto. Fultal uträknat från denna användare skulle bli sjukt missvisande.

Samma här. Men mina senaste konton räknat är två år och 340ish skapade trådar. vilket får mig till 680. Då jag egentligen varit medlem sen 05/06 typ så är det 6 år vilket ger mig ett UM-tal på 2040 om man räknar med mina 340ish trådar, med största sannolikhet kan man räkna att det egentligen är mer än dubbelt så högt, Så vi säger ett UM-tal på 4000 kan vara rätt rättvisande.


   
SvaraCitera

Vet ej hur många trådar jag skapat med Floppsen för det står inte. Men säg minst 50. Skapat 603 trådar med Jaag_91_ och 93 med nuvarande konto.

Varit medlem sen 2007:

(50 + 603 + 93) * 2011-2007 = 2984

Med nuvarande konto 93 [blush]


   
SvaraCitera

Tobbish:

så länge det varar...!

Beaten by the spam... [sad]


   
SvaraCitera

Haha, 6, tror jag. :s


   
SvaraCitera

Hoppsan 9, haha, hade uppenbarligen skapat 3 trådar.


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Varit medlem sen 2007:

100


   
SvaraCitera