Aviseringar
Rensa alla

Ditt värsta poker ögonblick


Ämnesstartare

Blev inspirerad när jag såg spöklumpens tråd "Ditt bästa pokerögonblick".

Rubriken säger allt.

Mitt var när jag började en dag med 250$.
Hade precis börjat grinda 7,5$ turbo SNG och torskade en del.
Gick upp till NL200 med 180$ (???) och tänkte att jag skulle "vinna tillbaka".

Satt mest och fegspelade, valde att spela K9 från BB.
Det var nog mitt livs misstag än så länge.

Får min stege på turn och ställer AI.
Blir synad och inser att han som synar mig kommer ha stege med ess i topp.

Han visar stege med ess i topp, och jag ångrar att jag fortsatte spela trots att jag var på "tilt" humör.


   
Citera
Ämnesstartare

Mitt var när jag blev spöad av min farmor och hennes kompisar och förlora egentligen 500 men fick tebx 300 av farmor:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våga iaf inte spela poker med dom något mer:O


   
SvaraCitera

ditt värsta sär skrivnings ögonblick

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poker asså [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick fyrtal i knecktar å dom jag spela mot hade knappt nå pengar kvar för jag hade vunnit så mkt tidigare så jag fick bara några hundra [sad]


   
SvaraCitera

förlorade en femma mot lillasyrran. Kände mig förnedrad i flera veckor [sad]


   
SvaraCitera

På allvar så tycker jag att alla gånger jag förlorar pengar på poker är lika jävliga. Spelar inga stora summor men oavsett om det är 20:- eller 2000:- så blir jag så FÖRBANNAD!


   
SvaraCitera

Har inget speciellt.. Mina förluster är bara ett stort antal småförluster som tillsammans blir en hel jävla massa pengar.[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

FÖRBANNAD!

Jag kan hålla med dig delvis, dock så blir jag inte förbannad om den andra vinner på tur och inte skicklighet. Om jag spelar en hand korrekt och har rätt pottodds för att syna eller om jag ger honom fel pottodds för att syna och han synar ändå och vinner med turen. Då blir jag inte arg. Men klart man blir smått irriterad över att förlora pengar [crazy]

enhimmelskdrog:

ditt värsta sär skrivnings ögonblick

Du menar att poker ögonblick ska sitta ihop eller?


   
SvaraCitera

llooll:

Du menar att poker ögonblick ska sitta ihop eller?

pokerögonblick ja, eller poker-ögonblick [no-no]


   
SvaraCitera

Mitt värsta pokerögonblick var inte när jag fuskade, utan när jag blev påkommen. Hihi, det kändes lite småbusigt. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

pokerögonblick ja, eller poker-ögonblick

Jag hadet det ihopsatt när jag gjorde tråden från början. Sen såg jag att spöklumpen hade skrivit "poker ögonblick" och då tog jag det också! Förlåt!!!! [blush][cry][sad][crazy][blush][blush][sad][cry][cry]


   
SvaraCitera

llooll:

Jag hadet det ihopsatt när jag gjorde tråden från början. Sen såg jag att spöklumpen hade skrivit "poker ögonblick" och då tog jag det också! Förlåt!!!!

kanske

Dold text: okejdå, förlåten! [y]


   
SvaraCitera

Jag hade en stege med färg och förlorade mot någon som hade

tris + par (vet ej vad det heter).

trodde verkligen att jag skulle vinna. tror jag aldrig varit så besviken (pga poker) tidigare.


   
SvaraCitera