Aviseringar
Rensa alla

Djävulen


Ämnesstartare

xtrasigaskor:

Nej det tror jag inte... jag tror ingenting.. det är drf som jag startade den här tråden för jag vill bevisa att bibeln är bull shit...

Du tror ingenting, har inte ens läst bibeln. Men den är ändå BS. Okej. Byebye.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Du tror ingenting, har inte ens läst bibeln. Men den är ändå BS. Okej. Byebye

Jag vill verkligen inte framstå som ngn hycklare med det jag skriver och bull shit kanske var ett dåligt ordval. Men den bilden som jag har av bibeln är att den berättar vad man ska och inte ska göra..

Harpyja:

Fortfarande inte att styra? Han talar inte om för en människa att man SKA göra så. Då hade folk inte blivit elaka

Folk mördar även fast lagboken säger att man inte får?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xtrasigaskor:

Folk mördar även fast lagboken säger att man inte får?

Lagboken- du pratar inte om bibeln va? Det står någonting i stil med "Du ska icke dräpa" etc... OM DU VILL KOMMA TILL HIMLEN OCH VARA EN GOD MÄNNISKA.

Det är inget tvång[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det är inget tvång

Nee det kanske det inte är men om man får välja mellan att hamna i himlen lr brinna i helvetet vad väljer man oftast?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xtrasigaskor:

Nee det kanske det inte är men om man får välja mellan att hamna i himlen lr brinna i helvetet vad väljer man oftast?

Vilket inte är ett tvång, det är en väg att gå för at männisokrna ska behandla varandra väl. Eller du kanske trivs i ett slumområde med alla de dåliga sakerna?

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vilket inte är ett tvång, det är en väg att gå för at männisokrna ska behandla varandra väl. Eller du kanske trivs i ett slumområde med alla de dåliga sakerna?

Nej det är inte ett tvång men som du säger en väg... men om det är den "rätta" vägen så vrf följer inte alla den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xtrasigaskor:

men om det är den "rätta" vägen så vrf följer inte alla den?

För att de inte vill och inte tror på himlen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera