Aviseringar
Rensa alla

Djeydjey vill ha bort mig från um


Ämnesstartare

hahhaha 2 vp också....... patetiskt


   
SvaraCitera

aristoteles:

Modsen brukar whine om jag uttalar mig om vad jag tycker om andra mods, men jag antar att det är överflödigt i det här fallet ändå.

du är nog inte ensam om att va i den sitsen ^^

Själv stötte jag på honom först nu i veckan tror jag det var, aldrig sett nicket annars... kanske jag som är kass[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djedjey är kominformagent dvs inte ens Admin har mandat att ta bort honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

Djedjey är kominformagent dvs inte ens Admin har mandat att ta bort honom.

Och detta vet du? Hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Och detta vet du? Hur?

har kontakter inom KU.


   
SvaraCitera

kosjka:

KU.

??

Samt, om medlemmarna inte anser att han beter sig som en mod ska och inte kan utföra sitt arbete så är det inte direkt vist av dem att ha kvar honom som mod?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

hahhaha 2 vp också....... patetiskt

haha ja helt sick alltså


   
SvaraCitera

kosjka:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ung_V%C3%A4nster

Jag vet vilka de är, men vad har de här att göra? Äger de sidan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Äger de sidan?

lol [sad] fattar inte heller vad han jiddrar om men ung vänster äger ej um nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Jag vet vilka de är, men vad har de här att göra? Äger de sidan?

utgå ifrån mitt förstainlägg, spinn vidare på ordet KU som i det här fallet är viktigt och skaffa sedan lite grundläggande slutledningsförmåga så ska du nog se att du kan lägga ihop 1 + 1 och förstå mitt resonemang.

tl;dr: jag trollar om att djejdjey är agent för en instutition inom Warsawapakten och att jag vet detta genom mina kontakter inom KU dvs ungdomsförbundet till det parti som under denna tidsperiod mer eller mindre var ett lydparti till Kreml. Jag anspelar också på att det existerar en global konspiration och att bolsjevikerna styr världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha-ha[blush][crazy][crazy][smile][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om alla skulle få varningspäng varje gång de gjorde något liknanade skulle det här forumet inte ha några medlemmar kvar. [confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Om alla skulle få varningspäng varje gång de gjorde något liknanade skulle det här forumet inte ha några medlemmar kvar. [confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused]

eller hur HÖR DU DET djeydjey


   
SvaraCitera

Lounge fact:

lol [sad] fattar inte heller vad han jiddrar om men ung vänster äger ej um nej

nej precis...

kosjka:

utgå ifrån mitt förstainlägg, spinn vidare på ordet KU som i det här fallet är viktigt och skaffa sedan lite grundläggande slutledningsförmåga så ska du nog se att du kan lägga ihop 1 + 1 och förstå mitt resonemang.

Ahaaaaa! Nu känner jag mig väldigt korkad [sad]


   
SvaraCitera