Aviseringar
Rensa alla

Djurens rätt?


Ämnesstartare

Vilken är den godaste rätten man kan tillaga av djur? Den måste innehålla gris. 


   
Citera
Ämnesstartare

Bacon kanske? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CookieCake:
Bacon kanske? Galen

Bra ide! Vet du hur man gör eller kan länka? Alltså jag har en hel gris här utanför och vet inte vilket organ man gör bacon av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exotic H:

Bra ide! Vet du hur man gör eller kan länka? Alltså jag har en hel gris här utanför och vet inte vilket organ man gör bacon av.

Det här kanske är nåt?  http://www.scan.se/aktuellt/frangrunden/bacon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gris Gråter


   
SvaraCitera

styckningsschema_slaktarkorv_hi.jpg


   
SvaraCitera

Personligen skulle jag satsa på helgrillad gris.     Hjärta

Bild-117.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker:
styckningsschema_slaktarkorv_hi.jpg

Vilken del är bacon då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exotic H: Vilken del är bacon då?

könet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker:
Personligen skulle jag satsa på helgrillad gris.     Hjärta

Bild-117.jpg

fyhelvete så osmakligt


   
SvaraCitera

Exotic H: Vilken del är bacon då?

Sida är fett fläsk. Äts ofta tillsammans bruna bönor och steks i ugn för att ätas kall som pålägg (honungsfläsk). Kan även rimmas och kallrökas och kallas då bacon. Används också till rullsylta.


   
SvaraCitera

onödigt elak: fyhelvete så osmakligt

Menar du att de haft något för hög värme? Personligen skulle jag nog kört med betydligt lägre varme och istället helstekt under en dryg timma till.  Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker: Menar du att de haft något för hög värme? Personligen skulle jag nog kört med betydligt lägre varme och istället helstekt under en dryg timma till.

det är en individ som ligger där 🙁 en gång med förmåga att känna 🙁


   
SvaraCitera

onödigt elak: det är en individ som ligger där 🙁 en gång med förmåga att känna 🙁

Jovisst, men för länge sedan död och snart ligger den i min och kanske även i din mage.   Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker: Jovisst, men för länge sedan död och snart ligger den i min och kanske även i din mage.

ja 🙁 men jag blir inte direkt hungrig av att bli påmind om det, bättre när maten inte har en fysiologi liknande människans.....och ett facking ansikte...

gu måste bli veg


   
SvaraCitera