Aviseringar
Rensa alla

Djurens rätt?


onödigt elak: ja 🙁 men jag blir inte direkt hungrig av att bli påmind om det, bättre när maten inte har en fysiologi liknande människans.....och ett facking ansikte...

Hur gör du när du äter räkor eller kräftor? Dom har ju ansikte eller huvud kanske är bättre namn. Likaså fisk i allmänhet. Har du aldrig ätit rökt strömming dvs böckling?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker: Hur gör du när du äter räkor eller kräftor? Dom har ju ansikte eller huvud kanske är bättre namn. Likaså fisk i allmänhet. Har du aldrig ätit rökt strömming dvs böckling?

det är ju insekter goddammit, och de och fiskar får iaf leva livet på det enda sätt de är kapabla till... men ah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar dock inte vrf jag skriver med dig om du tycker att "Har du aldrig ätit rökt strömming dvs böckling?" är en motiverad fråga i det läget

fast det är kanske drf jag skriver


   
SvaraCitera

onödigt elak: det är ju insekter goddammit, och de och fiskar får iaf leva livet på det enda sätt de är kapabla till... men ah

Vad är det som är insekter? Räkor och kräftor? Dom är fiskar! Myggor och flugor är insekter.  Blink

onödigt elak: fattar dock inte vrf jag skriver med dig om du tycker att "Har du aldrig ätit rökt strömming dvs böckling?" är en motiverad fråga i det läget

fast det är kanske drf jag skriver

90% av svenska folket äter ju gris, ko, kyckling och fisk så jag förstår inte varför du tycker frågan om du äter böckling var så konstig!??


   
SvaraCitera