Aviseringar
Rensa alla

djurplågeri


mynona

isola:

Vi hade nog gummistövlar på oss men fick nog några på kroppen iaf.
Men det dåliga var ju att vi förstörde för dem och gjorde illa dem med vårt hopp 🙁
dumungar vi var

Ja, ni bombade dem, som i Dresden 1945. Jag har hört att den som hoppar i en myrstack riskerar att begravas av ett berg av myror som tar sig in genom alla kroppens öppningar. När jag var liten tog jag en gång en annan insekt till fånga och släppte ned den på en myrstack så den togs tillfånga av myrorna. Ledsen


   
SvaraCitera

mynona:

Ja, ni bombade dem, som i Dresden 1945. Jag har hört att den som hoppar i en myrstack riskerar att begravas av ett berg av myror som tar sig in genom alla kroppens öppningar. När jag var liten tog jag en gång en annan insekt till fånga och släppte ned den på en myrstack så den togs tillfånga av myrorna. Ledsen

vi sjönk nog bara till knäna
🙁


   
SvaraCitera
mynona

isola:

vi sjönk nog bara till knäna
🙁

trodde myrorna skulle vara lika fientliga som getingar


   
SvaraCitera

mynona:

trodde myrorna skulle vara lika fientliga som getingar

de blev nog väldigt rädda 🙁 men det var ju rödmyror iof om jag ej minns fel. men deras bett/kiss känns ju inte utanpå kläder.


   
SvaraCitera

indirekt: fiskar för de var i  akvarium, hamstrar för att de var i bur,  chinchillor burgrejen ige, skulle nog aldrig kunna ha bur-djur igen

sen myror i mängder haft ihjäl dem på olika vis, de insisterar på att bygga bo i en husvägg

hmm.   har nog aldrig illvilligt plågat djur, var nog inte så försiktigt med katterna som barn men aa barn är ju ofta klantiga med husdjur


   
SvaraCitera

Gurksallad:
 Nej, aldrig. Jag sätter högre värde på djur än jag gör på människor.

det gör du inte om du äter kött


   
SvaraCitera

amsi:

det gör du inte om du äter kött

Jag får ju inte äta människor, såatte..
Galen


   
SvaraCitera

Gurksallad:

Jag får ju inte äta människor, såatte..
Galen

Mycket glad

men du förstår hur jag menar?


   
SvaraCitera

Insekter räknas nog inte tycker jag, sorry alla insekter men de är mer monster är djur. 


   
SvaraCitera

Ja, klart att jag förstår 🙁 

amsi:

Mycket glad

men du förstår hur jag menar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Insekter räknas nog inte tycker jag, sorry alla insekter men de är mer monster är djur.

Tumme upp


   
SvaraCitera

Plågat och plågat. Har väl inrättat ett och annat koncentrationsläger för myror när för många av dem besudlade mitt rena kök. Var ju inte mer än rätt, jag köpte ju koncentrationslägren i affär - i Sverige. Och, myrorna duschade inte, de åt förgiftad honung eller liknande och kolade alla tillsammans i en liten vit platt låda.


   
SvaraCitera

Biker Balkong: ja (vilka? varför?)

Stängde in min kusins katt i en fågelbur i hopp om obegränsad klapptillgång. 


   
SvaraCitera

Biker Balkong: bara insekter (vilka? varför?)

Myror och getingar eftersom jag hatade dem. Såg dem väl lite som små monster utan någon form av existensberättigande, och ansåg därför att det var okej.

Nervtramp: Stängde in min kusins katt i en fågelbur i hopp om obegränsad klapptillgång.

RodnarHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biker Balkong: bara insekter


   
SvaraCitera