Aviseringar
Rensa alla

Djurplågeri - igen


misfits:

tappar jag lite mer av mitt förtroende för människan.

Det var ett tag sedan man förlorade den. Sen bryr jag mig inte om djur heller för den delen.


   
SvaraCitera

ankzor:

Sen bryr jag mig inte om djur heller för den delen.

Bryr du dig om människor ?


   
SvaraCitera

YessY:

Bryr du dig om människor ?

Nej.


   
SvaraCitera

"är obduktionen var klar visade den att den ena hunden i desperation hade tvingats äta av den andra för att hålla sig vid liv."

Vidrigt. Ibland så avskyr jag verkligen människan. Aja, karma säger jag bara. Det äcklet till människa kommer få sitt straff en vacker dag.


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Det är inte bara människor som begår djurplågeri!

Sant, uh. Minns när jag såg en massa fåglar äta på en stackars skadad fågel. Slet skinn från den, levandes. 🙁


   
SvaraCitera

ankzor:

Nej.

Haha okej 😉


   
SvaraCitera

YessY:

Haha okej 😉

Har du en bra anledning till varför jag skulle?


   
SvaraCitera

ankzor:

Har du en bra anledning till varför jag skulle?

På människor säger jag , fortsätt att inte bry dig.
På djur säger jag , hundar är söta.
(Y)


   
SvaraCitera

YessY:

På djur säger jag , hundar är söta.

Finns söta tjejer också, dock är det ingen anledning att bry sig.


   
SvaraCitera

ankzor:

dock är det ingen anledning att bry sig.

HAHA okej jag ger upp .


   
SvaraCitera

YessY:

HAHA okej jag ger upp .

[wink]


   
SvaraCitera

Usch, ger verkligen ont att läsa =(

SaltaKätzchen:

katt som torterade en skata till döds

Djurplågeri = ondska. Djur är inte kapabla till ondksa, de följer bara sina instinkter. Katten har i tusentals år levt på att jaga, ska det plötsligt klassas som djurplågeri att djuren följer sina instinkter?

ankzor:

bra anledning

Fem ord:
Hunden är människans bästa vän


   
SvaraCitera

Fy fan


   
SvaraCitera

YessY:

Bryr du dig om människor ?

ankzor:

Nej.

Achia:

Hunden är människans bästa vän

Fail.


   
SvaraCitera

Achia:

Djurplågeri = ondska. Djur är inte kapabla till ondksa, de följer bara sina instinkter. Katten har i tusentals år levt på att jaga, ska det plötsligt klassas som djurplågeri att djuren följer sina instinkter?

Katter torterar och leker med bytet, tills som känner för att tillslut ha ihjäl det. Det är ju inte alla djur som torterar och leker med bytet ju, och va ska det vara bra för liksom? Bara för att dom tycker är roligt kanske? 🙂
Och jag tycker det kan kallas för djurplågeri, för att dom plågar djur. ^^
(helt i onödan också ju.)

Achia:

Fem ord:
Hunden är människans bästa vän

Hunden är människans värsta fiende [n]

Hundar skäller på en, morrar åt en, skrämmer en och är elaka utan anledning. Dom kan känna ens rädsla, och därför måste dom va dominanta mot en, trakasera en, och trycka ner en. 🙁
Hundar följer sin ägare, och lyder blint. Inte för att dom tycker om dig, men eftersom du är ledaren. 🙁

Katter där emot är nice. Dom skäller inte på främlingar, dom är försiktiga och självständiga. Dom är ärliga, och gör som dom vill. Om dom följer en så är det för att dom tycker om en och litar på en, inte för att du är deras ledare eller nått. Om katten inte tycker om dig och inte trivs kan den sticka och flytta hemifrån eller nått ju.

Katten är människans bästa vän [y]


   
SvaraCitera