Aviseringar
Rensa alla

Doctor Who


Har sett. Både nya och gamla. Väntar spänt på jubileumsavsnittet. 
Är inte lika förtjust i senaste säsongen dock. Den är inte lika välskriven som de tidigare även om det ser himla snyggt ut iom högre budget osv. 

Får se hur det går. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:
Har sett. Både nya och gamla. Väntar spänt på jubileumsavsnittet. 
Är inte lika förtjust i senaste säsongen dock. Den är inte lika välskriven som de tidigare även om det ser himla snyggt ut iom högre budget osv. 

Får se hur det går. 

Yay, underbart med en trogen tittare ^^


   
SvaraCitera

The last gallifreyan Time Lord:

Har du sett säsong 6? För där börjar en riktigt underbar story och plottwist

nä såg bara fram till första till femte. gav upp någonstans i andra halvan av femte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nä såg bara fram till första till femte. gav upp någonstans i andra halvan av femte.

Man får veta mer om River Song, vilket fick mig att skrika rätt ut under en rast i skolan. Så du borde ge det en liten chans till iaf


   
SvaraCitera

drwho är awesome 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:
drwho är awesome 🙂

Yesh!


   
SvaraCitera

ja. har sett rätt mycket. skulle vilja samla ihop alla avsnitt som inte försvunnit och avverka dem i kronologisk ordning när det är doctor who-uppehåll (typ nu), men det är trixigt att hitta dem, känns det som.


   
SvaraCitera
b1son

tittade på 1a säsongen av d nya
sen regenererade han o då ville ja ej längre (han dissa harriet smith för fan!!!!)
9 in my heart 4-ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
ja. har sett rätt mycket. skulle vilja samla ihop alla avsnitt som inte försvunnit och avverka dem i kronologisk ordning när det är doctor who-uppehåll (typ nu), men det är trixigt att hitta dem, känns det som.

Har några länkar till hemsidor där man kan streama, på engelska och ingen text. Menar du nya doctor who eller alla de äldre?


   
SvaraCitera

The last gallifreyan Time Lord:

Har några länkar till hemsidor där man kan streama, på engelska och ingen text. Menar du nya doctor who eller alla de äldre?

de äldre. alla de nya har jag sett. inte någon större del av det äldre.


   
SvaraCitera

dr who fans borde kallas Whoror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

de äldre. alla de nya har jag sett. inte någon större del av det äldre.

Oh, de vet jag inge mer än youtube


   
SvaraCitera

OMG, jag är också Whovian och typ älskar allt med serien! Hjärta
Den har spänning, kärlek, humor, action och typ allt man kan komma på jag bara älskar den! Min favorit av "doktorerna" är helt klart den 10:de. Jag älskar David Tennant! RodnarHjärta Tyvärr är han redan gift och jag är alldeles för ung för han, David är ju typ 43 år och jag är bara 11, haha! GalenMen jag bara älskar den, väldigt trogen whovian här. Tumme upp Jag tycker även att serien är så sorglig ibland. Förvirrad Jag satt och grät superlänge när Rose inte kunde resa med Doktorn nå mer, men men... Skeptisk Det var dock väldigt länge sen jag såg den delen...
Jag är ledsen att jag skrev allt i ett enda virrvarr men... Ja... Rullar ögonenBahBye! Blink


   
SvaraCitera
Who
 Who

OMG SVENSKA WHOVIANS!!!!! Har hittat hem :* jag o min bästisa är oxå trogna Whovians 🙂 Whoufflé eller TenRose?


   
SvaraCitera

"the long song"

😮


   
SvaraCitera