Aviseringar
Rensa alla

Döda, eller(2) kanske(6) levande, flickor


Ämnesstartare

Image det(3) var kanske(7) bara(2) en(3) tanke, att(8) se ungt liv(3) förgås, innan det(4) redan(2) har(2) börjat.
En(4) annan tanke(2) ä!r(6) sålundaImage ljuvt, som(6) även måste stanna till(3) och(4) mötas ibland.

Femton, det(5) ständigt slår mig(3), ä!r(7) ett lagom antal, kanske(8) även(2) sexton men(2) enbart om(2) årenImage i sig varit extra vänliga.

Det(6) ä!r(8) nog nödvändigt att(9) se(2) hur(2) även(3) den(3) (inte(3) som(7) en(5) ros, något(2) mer smakligt) vissnar ut(2), rinnerImage ner i(4) sanden och(5) försvinner in, igenom och(6) under andra(2) möjligheter av(2) alla som(8) finns.

Betraktare, vi(4) alla(2) nödgas vara(2), står och(7) ser, glor eller(3) bara(3) kikar lite grand (kanske(9)) hur(3) livet med(2) bestyrImage
och(8) även(4) skönhet i(5) en(6) plågsam ref_rä_ng förevigas i(6) alltid och(9) förr.Image

Månde det(7) vara(3), inte(4), _rä_tt på alla(3) sätt och(10) tankar(2)Image och(11) liknelser, men(3) ändå en(7).
Upplevelse att(10) vara(4) nä!ra, hålla högt och(12) mista om(3) man(5) ä!r(9) den(4) som(9) har(3) otur med(3) turen. Jag(2) tror nog(2) inte(5) alls eller(4) endast mycket lite(2) på(2) sådant dä!r och(13) kommer att(11) ha sett allt det(8) andra(3) nä!r(2) min(2) tid tar slut.

Dä!rom det(9) inte(6) har(4) sagts att(12) det(10) inte(7) alls(2) finns(2) skönhet(2), den(5) ä!r(10) bara(4) uppenbar. Om(4) man(6) ser(2) på(3) allt(2): hur(4) möjligheter(2) delar sigImage och(14) i(7) vissa fall hittar till(4) ett(2) slut(2). (slut(3))


   
Citera
smisk

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men lägg ner för helvete. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Who is fucking with your medicine dude?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vattenlöslig rabarber


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk på(4) kontrasterna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är lite stolt över detta


   
SvaraCitera