Aviseringar
Rensa alla

Döda hellre än att svära?


Ämnesstartare

Jag har tänkt på en sak, man kan inte hjälpa att tappa hakan till den otroligt dumma synen att sex, svärord och andra ( väldigt primitiva och naturliga) instinkter är så jävla hårt förbjudet i våran samhälle ( kanske framför allt media ) man censurerar tuttar, man lägger PIIP framför svordomar och man lägger på en falsk mask och skämtar sällan om sex på TV.

Dock har dom ingenting emot att sända hot via media, laser turken är ett bra exempel, ännu bättre är kanske sagan om ringen där människor lider och dör och smeagal är juh typ en muterad, torterad liten hobbit, man visar konstant personer som dödar varann och torterar varann, DET är helt okej, men att visa någonting så naturligt som en tutte är en skam.

Den genom snittliga 18 åringen har tydligen sätt 26.000 mord
( enligt värdelöstvetande.com )


   
Citera

[zzz]


   
SvaraCitera

sluta vara så godtrogen 😛


   
SvaraCitera

svärord censureras väl knappast i svensk tv?


   
SvaraCitera

Trams. Finns inget som helst korrekt i det du skriver.


   
SvaraCitera

media är en värld för sig själv. som politiker, alldeles för stort inflytande på medmänniskor


   
SvaraCitera

JoElite:

skämtar sällan om sex på TV.

usch håller med man ser ju aldrig sexskämt på tv [sad]


   
SvaraCitera

Svärord? För gudskelov, det heter svordomar!

JoElite:

man censurerar tuttar, man lägger PIIP framför svordomar och man lägger på en falsk mask och skämtar sällan om sex på TV

Inte i Sverige.


   
SvaraCitera

jag hatar censoring


   
SvaraCitera

I Sverige censureras väl inte svordomar? Aldrig vart med om.


   
SvaraCitera

JoElite:

man censurerar tuttar

Du brukar inte titta på canal+/tv1000 efter klocka 00.00, märker jag [wink]


   
SvaraCitera

JoElite:

man censurerar tuttar, man lägger PIIP framför svordomar och man lägger på en falsk mask och skämtar sällan om sex på TV.

Sån censur gör man i princip aldrig i svensk tv.


   
SvaraCitera

I svensk film och tv är det ju ytterst lite censur [rolleyes]

Musikindustrin är dock pinsamt patetisk med att censurera och föredra snälla versioner av låtar.


   
SvaraCitera

Möjligen att sånt censureras i USA, men i Sverige finns det i princip ingen censur i just den meningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kollar nog på för mycket Amerikansk TV


   
SvaraCitera