Aviseringar
Rensa alla

Dödligt förkyld


XMinGrönaLampaÄrDödX:

Hon är inte knepig, bara inte särskilt puttinuttig av sig. Manlig och hård är hon. [zzz]

Ändrar mig, fin mor. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Närmaste gången är i början av Juli, så då är ni nog upptagna då[blush]

Nej, första veckan i juli är vi i Norrland, 4:e till 12:e tror jag, och sedan ska vi åka hit och hämta mina saker 18:e till 19:e. Hm, du skulle kanske kunna åka med oss upp den 19:e? [smile]
Fast, öh, jag kan inte bestämma något alls själv, Emil får liksom också vara med på det. [blush]
Men annars har vi tid från 25:e (behöver nog en vecka på mig att packa upp mina saker och vara lite själva och så), och då får ni Capture på köpet om ni hälsar på mellan 25:e och 9:e. [party]

Nintendo:

Jag kan inte föra tobbish talan, men jag lovar [blush] Om han försöker våldföra sig på mig kan jag skrika och sparkas! Sexa hemma hos andra är faktiskt väldigt oartigt och snuskigt :c

Bra, gör't!
Det är det verkligen. Vill inte att folk ska sexa hos oss. [sad]
Då måste vi ju åka hem till någon och hämnas, och vad besvärligt det skulle vara att få in det i sommarschemat liksom!

Gunvald:

Smakar gott, lite lakrits kanske. Funkar garanterat [smile]

Lakrits är äckligt [n]

Gunvald:

Är kliniskt dokumenterat faktiskt, eller vad det heter [blush]

Betyder inte kliniskt att det är väldigt rent? Kliniskt rent brukar man ju säga. [cute]

Butterscotch:

Ändrar mig, fin mor. <3

Ja, vet. Brås på henne [cool]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Lakrits är äckligt [n]

Håll för näsan så känner du inte smaken [crazy]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Betyder inte kliniskt att det är väldigt rent? Kliniskt rent brukar man ju säga. [cute]

Haha jo, jag har också funderat på det [crazy] Men jag tror det står så. På den nya förpackningen iaf, inte den på bilden [crazy]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Men annars har vi tid från 25:e (behöver nog en vecka på mig att packa upp mina saker och vara lite själva och så), och då får ni Capture på köpet om ni hälsar på mellan 25:e och 9:e. [party]

En capture på köpet gör inget, men jag kan ju inte heller bestämma saker över tobbish huvud :c
Jag vet bara att vi ska ses i början av juli, men jag åker nog gärna dit i slutet av juli också om jag är välkommen hemma hos honom då [blush]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Då måste vi ju åka hem till någon och hämnas, och vad besvärligt det skulle vara att få in det i sommarschemat liksom!

Ja, speciellt med tanke på hur bussarna går till Orust [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

En capture på köpet gör inget

Tänkte att det kanske var en trevlig bonus? [blush]

Nintendo:

Ja, speciellt med tanke på hur bussarna går till Orust [cry]

Ja, eller hur. Fast det är ju närmare till Tobbish, så i så fall åker vi nog hem till honom och har sex i hans säng. [no-no]


   
SvaraCitera

Paprika (röd) och yoghurt med levande bakteriekultur så blir det bättre [y]


   
SvaraCitera

mm, kul om du får aids;ppp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Paprika (röd) och yoghurt med levande bakteriekultur så blir det bättre [y]

Varför vill alla få mig att äta/dricka äckliga saker? [sad]

Chickfactor:

mm, kul om du får aids;ppp

Mm, hysteriskt kul.
Ska umgås mycket med UMare i sommar, kan sprida UMAIDS till dem. [cool][cool]


   
SvaraCitera

Hur lyckas du, är du uteliggare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Hur lyckas du, är du uteliggare?

Nej, jag har bara maximal otur. Eller så ligger i släkten, för min bror har också varit jätteförkyld senaste veckan. Säkert han som smittat mig. [sad][sad]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Jag vet bara att vi ska ses i början av juli

Very true!

Nintendo:

men jag åker nog gärna dit i slutet av juli också om jag är välkommen hemma hos honom då [blush]

Tja, 26:e och framåt ska jag och bror vara hemma hos päronen och ta hand om hundar medan mor och far är i Kroatien i en vecka! Så gärna i början augusti om inte annat! [cute]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja, eller hur. Fast det är ju närmare till Tobbish, så i så fall åker vi nog hem till honom och har sex i hans säng. [no-no]

Skulle något, Gud förbjude, hända, så får ni besudla varenda möbel i min lägenhet! I promise! Men jag har inga planer på något sånt! Är mest ute efter social och trevlig tid med dig och Emil! [love]

Krya på dig Lampan!


   
SvaraCitera

Tobbish:

Tja, 26:e och framåt ska jag och bror vara hemma hos päronen och ta hand om hundar medan mor och far är i Kroatien i en vecka! Så gärna i början augusti om inte annat! [cute]

Jo, jag sa det till henne på msn [wink]

Tobbish:

Men jag har inga planer på något sånt! Är mest ute efter social och trevlig tid med dig och Emil! [love]

och mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Skulle något, Gud förbjude, hända, så får ni besudla varenda möbel i min lägenhet!

Fast tanken på att du och Nintendo redan besudlat varenda yta i din lägenheter tar bort glädjen ur det lite. [sad]

Tobbish:

Är mest ute efter social och trevlig tid med dig och Emil! [love]

Det kan vi kanske ordna. Eller, tid kan vi väl ordna om inte annat, sedan om den är social och trevlig tänker jag inte uttala mig om i förväg. [zzz]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast tanken på att du och Nintendo redan besudlat varenda yta i din lägenheter tar bort glädjen ur det lite. [sad]

Än så har jag ju inte varit i hans lägenhet [blush]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast tanken på att du och Nintendo redan besudlat varenda yta i din lägenheter tar bort glädjen ur det lite. [sad]

Det har vi inte gjort än... så än finns det hopp! [blush]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det kan vi kanske ordna. Eller, tid kan vi väl ordna om inte annat, sedan om den är social och trevlig tänker jag inte uttala mig om i förväg. [zzz]

Klart den blir social och trevlig! Det kan inte bli på annat sätt! [love]

Nintendo:

och mig [blush]

Ja, självklart! [blush][love]


   
SvaraCitera