Aviseringar
Rensa alla

Dökär!!!


Ämnesstartare

Hej!

Det är så att jag är skitkär i en tjej i nian på min skola, det är bara det att jag inte vågar säga vad jag känner eftersom hon är skitbra kompis med en av mina bästa barndomsvänner. Hon ler mot mig är jättesjyst mot mig och jag har funderat att fråga om hon vill gå på bio någon gång typ, men! det stora problemet är att vissa i min klass kallar mig för mobbad jävel. Inte för att jag brytt mig innan! Så jag är rädd att hon ska tycka jag är töntig och bla bla bla. Hur ska jag göra?


   
Citera

macce95:

Så jag är rädd att hon ska tycka jag är töntig

Vore lite konstigt ifall hon skulle tycka du var töntig för att du bli kallad mobbad jävel av några i din klass... [confused]


   
SvaraCitera

macce95:

ler mot mig är jättesjyst mot mig

macce95:

mobbad jävel

[cute]


   
SvaraCitera

Hon kanske bara tycker synd om dig [wink]


   
SvaraCitera

Eller så gillar hon dig och inte bryr sig om vad andra kallar dig för 🙂
Om du har hennes nummer börja smsa henne lite o se vart det leder 🙂


   
SvaraCitera

macce95:

det är bara det att jag inte vågar säga vad jag känner eftersom hon är skitbra kompis med en av mina bästa barndomsvänner.

Skulle det vara ett problem?

Lyd mitt råd: vad du än gör så berätta inte att du tycker om henne förren och ifall, ni fått fysisk kontakt genom t.ex. en kyss och det bör t.o.m. undvikas efter det i somliga fall.

Det tog mig till ettan i gymnasiet att fatta det, så gör inte om mina misstag. [y]


   
SvaraCitera

macce95:

det stora problemet är att vissa i min klass kallar mig för mobbad jävel. Inte för att jag brytt mig innan! Så jag är rädd att hon ska tycka jag är töntig och bla bla bla. Hur ska jag göra?

om hon tycker om dig på riktigt tycker hon inte att det är töntigt. bara att fråga om hon vill gå på bio med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

Vore lite konstigt ifall hon skulle tycka du var töntig för att du bli kallad mobbad jävel av några i din klass...

Killen är 14 bast, mognadsgraden på hans klasskamrater är inte nödvändigtvis speciellt hög


   
SvaraCitera

macce95:

Hur ska jag göra?

Hjälpt en kille här med en liknande situation.
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=271728


   
SvaraCitera

ja det vet man aldrig varför inte se efter hur det går


   
SvaraCitera

sätt på 'nä ba' [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

Vore lite konstigt ifall hon skulle tycka du var töntig för att du bli kallad mobbad jävel av några i din klass...

kanske det=S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

windowslive:

Eller så gillar hon dig och inte bryr sig om vad andra kallar dig för 🙂
Om du har hennes nummer börja smsa henne lite o se vart det leder 🙂

ville göra det men hennes mobil är lite konstig så messen kommer aldrig fram=(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Skulle det vara ett problem?

Lyd mitt råd: vad du än gör så berätta inte att du tycker om henne förren och ifall, ni fått fysisk kontakt genom t.ex. en kyss och det bör t.o.m. undvikas efter det i somliga fall.

Det tog mig till ettan i gymnasiet att fatta det, så gör inte om mina misstag.

Tack=) Hoppas det går bättre nu=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

om hon tycker om dig på riktigt tycker hon inte att det är töntigt. bara att fråga om hon vill gå på bio med dig

Jag ska testa det=)


   
SvaraCitera