Aviseringar
Rensa alla

Dölja ansiktet


Ämnesstartare

Såg mitt ex "psykbrorsa" idag när jag satt i bilen med en kille. Fick nästan panik  och sa "kör fort, kör fort då!!!" men han är så trög att han segade. Han lät två killar gå över gatan, vid korsningen, så vi stannade inför de två som skulle över. Fick ögonkontakt med psykbrorsan och det var då jag blev ännu säkrare på att det faktiskt var han, han stirrade så mkt så jag visste inte vad jag skulle göra så vad gör jag? Jo, tar upp min halsduk som ligger i knät på mig och håller den framför ansiktet, som ett lakan typ; rektangulärt, en bit från mitt ansikte så det täcker allt synbart... Asså jag kunde inte tänka rationellt...

Sen när vi åkte därifrån sa killen bredvid att jag var pinsam, fastän psykbrorsan tydligen hade vinkat åt oss med ett leende (mycket möjligt att han gjorde så).

Tycker ni det jag gjorde var pinsamt? :S ångrar det lite. Bör bara vänt mig om, typ vridit huvudet åt ett annat håll eller böjt mig ned, men det var svårt att veta vad jag skulle göra. Är ju faktiskt lite rädd för vad han kan göra osv. Blev mkt på en gång.


   
Citera
Ämnesstartare

idag insåg jag verkligen att den där familjen inte mår bra. Har 0% känslor för mitt ex! Men klart jag bryr mig om hnm fortfarande. Vill honom inget illa, trots allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen som har en åsikt ell'r


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en åsikt känner jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Jag har en åsikt känner jag.

Hjärta


   
SvaraCitera
reben

jävlar va omoget =S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl inget konstigt med att man gömmer sig från psykfall ändå?


   
SvaraCitera
reben

fråga niklasw  va han tkr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har också gjort värre grejer i panikmoments, det är nog ok


   
SvaraCitera

det verkar jättejobbigt att vara du. 🙁 obs seriös


   
SvaraCitera

Hahaha man gör puckogrejer ibland. Helt okej.
Och snubben bredvid dig har ingen rätt att bestämma att du var pinsam. Pinsam kan man bara vara för sig själv, det kan ingen annan bestämma åt en. Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg: Är väl inget konstigt med att man gömmer sig från psykfall ändå?

Eller hur... Han har förstörd mer mellan mig & mitt ex, klart jag vill bort från honom! Killen jag satt bredvid skämdes över mig, tror jag, men jag tror han uttryckte sig på det viset för att han blev arg över att "psykbrorsan" hälsade på mig. Han blev väl svartsjuk, i bästa fall...

Run Riot: Och snubben bredvid dig har ingen rätt att bestämma att du var pinsam. Pinsam kan man bara vara för sig själv, det kan ingen annan bestämma åt en.

Tumme upp!!!

reben: fråga niklasw  va han tkr

Vrf? :p för att psykbrorsan är svartskalle (dock utan hår för tillfället *exposar idioten*)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra, säg den då??

aristoteles: Jag har en åsikt känner jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: jävlar va omoget =S

Av honom? Jag vet. Ungefär alla i hans familj, förutom föräldrarna, är sådär... Fattar inte grejen. Mitt ex var likadan; om vi hade bråkat och om det var Jag som var sur på honom så skulle han hälsa trots det. Och hälsade inte jag tillbaka blev det ett djävla liv. Han brukade hälsa på ett djävligt sätt också, med ett stort, falskt leende.
De gillar att gå en på nerverna. Alla de där älskar att dryga mot folk. De är verkligen som barn. Ibland kan det vara charmigt men det går mig oftast på nerverna. Hatar när folk leker med min känslor för att få en reaktion. 

Men ska inte bara skriva skit & smutskasta. De har bra kvalitéer men den där psykbrodern.. Jag vet inte. Jag litar inte på honom. Det var fult det han gjorde. Kändes som att han hälsade på mig för att poängtera ngt... Typ "aha, du har en ny kille nu va? Haha, djävla hora" eller typ bara förstöra för mig, på ngt annat sätt.
Eller så ville han vara trevligt... Jag vet inte riktigt. skitsamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: det verkar jättejobbigt att vara du. 🙁 obs seriös

Hehe, nja, jag råkar hamna i konstiga situationer ganska ofta. Vad var oddsen att jag skulle se honom? Inte så att jag bor i en liten by, brukar heller inte åka bil med folk jag dejtar eller ngn annan än min pappa övh.
Hade dessutom två olika vägar att välja mellan och jag råkade, i all hast, välja just den vägen där han gick - såg inte honom innan! Var ingen ute, på det stället, heller. Helsjukt


   
SvaraCitera