Aviseringar
Rensa alla

Döm ingen - pga av dens utseende! ;S


Ämnesstartare

Jag dömmer aldrig människor pga sitt utseende, om jag tycker att någon är sk. ful så brukar det oftast vara personligheten som gör personen ful i mina ögon.

Det finns många på t.ex. ungdomar.se som jag vid första ögonkastet funnit attraktiva men när de sedan satt sina fingrar på tangentbordet inte längre kunnat se som något annat än fula.

Jag anser människan vara vacker. ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag anser människan vara vacker. ^_^

Hur kan människan vara vacker när hon förstör världen? [no-no]


   
SvaraCitera
B3ll4

ytliga personer borde man slänga [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Hur kan människan vara vacker när hon förstör världen? [no-no]

Det finns goda människor som inte förstör världen också, de är dock färre. :/ Men i grund är människan vacker, föds vacker blir ful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Det finns goda människor som inte förstör världen också, de är dock färre. :/

Konsumtion bidrar till att förstöra världen och de "goda" människorna bidrar till konsumtion.

Violine:

Men i grund är människan vacker, föds vacker blir ful.

Barn är väldigt fula när de föds. Min mor sa att jag var väldigt ful när jag föddes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Min mor sa att jag var väldigt ful när jag föddes.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[sad]

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad][cry]

>_>

[mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

[party]

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Konsumtion bidrar till att förstöra världen och de "goda" människorna bidrar till konsumtion.

*Känner sig lite godare än alla andra pga sin fattighet*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla dömer andra efter deras utseende.
sad but truu. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Men lägg av då, inte kul att bli kallad het

Okej din fula slampa. Bättre?

DeathOrGlory:

Det ligger i människans natur att döma folk och sortera in dem i fack, detta hade du vetat ifall du läst psykologi.

För övrigt är det väl för fan bara att bita ihop? Jag gissar på att jag och andra som mig får ta mer skit än något wannbemo.

Det ligger nog kvar biologiskt, djuriska instinkter säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

alla dömer andra efter deras utseende.
sad but truu. :<

ONT : klen vegetarian .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Det finns många på t.ex. ungdomar.se som jag vid första ögonkastet funnit attraktiva men när de sedan satt sina fingrar på tangentbordet inte längre kunnat se som något annat än fula.

Men även om man visar en så kallad "ful" sida av sig här så behöver det inte betyda att man är så irl. Du kanske inte dömer någon pga utseendet men du dömer folk efter annat då. När man har gått på um-träffar så har man ju alltid märkt att folk inte alltid är så som dom utger sig för att vara, eller hur. Men ja, jag håller med dig om att någon kan vara attraktiv i ens/mångas ögon, men om dennes personlighet är ful (alla har säkert olika kriterier när det gäller sånt) så skulle jag aldrig ens lägga min tid på att prata med personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Hur kan människan vara vacker när hon förstör världen?

True words.


   
SvaraCitera