Aviseringar
Rensa alla

Döpa sina tuttar


Ämnesstartare

Hej. Jag undrar om det finns någon mer tjej än jag som har döpt sina tuttar eller skulle kunna tänka sig att göra det.

Anledningen till att jag har döpt mina tuttar är för att jag inte har något husdjur (för att jag är allergisk) och jag har heller aldrig haft speciellt många vänner och aldrig några syskon. Därför blev mina tuttar som jag älskar över allt annat som husdjur/vänner och syskon i ett. Jag inte bara har gett dem namn utan jag brukar även prata med dem emellanåt, visserligen får man ju inget svar, men det får man ju inte av husdjur heller, haha. Till julklapp ska de få en piercing var. Den högra tutten heter Julia och den vänstra heter Linnea.

Är jag konstig eller finns det någon mer som gör såhär?


   
Citera
Ämnesstartare

100% normalt!


   
SvaraCitera
smisk

Min högra heter Linn och min vänstra heter Gunnar.
De döptes förra våren på en buss i St Petersburg. De heter Linn och Gunnar för att jag och mina vänner känner ett par som heter så, och Gunnar är typ dubbelt så lång som Linn. Tror ni kan klura ut resten.


   
SvaraCitera

miss och foster heter... mina pungkulor och mina titz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har döpt mina kanoner Brett och Max [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, jag tycker det lät extremt konstigt.... sry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pratar aldrig med eller om dom så det finns ingen anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har döpt dom till Åke och Bertil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får julia komma ut och leka?[wink]


   
SvaraCitera

Har inte kommit på några passande namn än, hm...


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

100% normalt!

har döpt mina manboobs till orvar och korvar


   
SvaraCitera

Jag har döpt en kompis bröst: b1 och b2. Rätt tråkigt, men men.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Min högra heter Linn och min vänstra heter Gunnar.
De döptes förra våren på en buss i St Petersburg. De heter Linn och Gunnar för att jag och mina vänner känner ett par som heter så, och Gunnar är typ dubbelt så lång som Linn. Tror ni kan klura ut resten.

ladysmurf:

Har döpt dom till Åke och Bertil.

Känns det inte konstigt att ge båda/eller den ena av dem ett killnamn eftersom de sitter på en tjej? [crazy] Tänker alltid "hon" om tuttar, men det är kanske bara för att det bara är tjejer som har dem.

honolulu:

miss och foster heter... mina pungkulor och mina titz

Du kan väl inte ha både pungkulor och titz? [surprised] Hur går det ihop?

enhimmelskdrog:

pratar aldrig med eller om dom så det finns ingen anledning

Testa att prata med dem. Jag är säker på att de skulle uppskatta det. [smile] Mina blir alltid styva när jag pratar med dem.

kebu12:

Får julia komma ut och leka?[wink]

Hehe, nähä du [no-no] Hon får inte leka med folk hon inte känner och det gäller för Linnea också.


   
SvaraCitera

Girlpower:

Du kan väl inte ha både pungkulor och titz? [surprised] Hur går det ihop?

öh jo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Girlpower:

Känns det inte konstigt att ge båda/eller den ena av dem ett killnamn eftersom de sitter på en tjej? Tänker alltid "hon" om tuttar, men det är kanske bara för att det bara är tjejer som har dem.

Nej det känns inte konstigt. Tänker alltid "han" om bröst.


   
SvaraCitera