Aviseringar
Rensa alla

Döpa sitt barn efter en spelfigur?


tojjo:

om man har dålig fantasi så visst.

Hur bra fantasi har man om man religiöst ska hålla sig till stereotypnamnen som alla avkommor har?


   
SvaraCitera
zIGGE

McLuver:

Ja 😀 (Du röstade på detta alternativ)

Taki <3

Hon kommer bli populär for sure.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Kille: Ja 😀 (Du röstade på detta alternativ)

Kommer på namn när jag slutar jobbet.


   
SvaraCitera

sylar:

Hur bra fantasi har man om man religiöst ska hålla sig till stereotypnamnen som alla avkommor har?

religiöst? Nja jag vet inte, visst. Själv har jag ett religiöst namn. Men det säger inte att jag kommer döpa mina barn till bibliska namn.

hur vanligt är mauritz?


   
SvaraCitera

McLuver:

Tjej: Ja! 😀 (Du röstade på detta alternativ)

Varför inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Kille: Ja 😀 (Du röstade på detta alternativ)

Om det är ett snyggt namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincent ^_^


   
SvaraCitera

tojjo:

religiöst? Nja jag vet inte, visst. Själv har jag ett religiöst namn. Men det säger inte att jag kommer döpa mina barn till bibliska namn.

Då menade jag inte religiösa namn, utan att man gör något religiöst.

tojjo:

hur vanligt är mauritz?

Spelar ingen roll, då ditt påstående är falskt om att man har dålig fantasi om man inte håller sig till alla standardnamn.


   
SvaraCitera

sylar:

Spelar ingen roll, då ditt påstående är falskt om att man har dålig fantasi om man inte håller sig till alla standardnamn.

Om man spelar ett spel där ens favoritfigur har ett visst namn som bara existrar i spelvärlden.. om man gå der sitt barn det namnet så har man dålig fantasi.


   
SvaraCitera

tojjo:

Om man spelar ett spel där ens favoritfigur har ett visst namn som bara existrar i spelvärlden.. om man gå der sitt barn det namnet så har man dålig fantasi.

Då säger jag det igen, man har betydligt mycket sämre fantasi om man väljer de namn som alla andra har på sina barn. Otroligt att du ens refererar till dålig fantasi, när hela den verksamheten bygger på dålig fantasi.


   
SvaraCitera
Hando

McLuver:

Kille: Nej! >:( (Du röstade på detta alternativ)

Vill inte döpa ungen till Mario eller liknande [sad]


   
SvaraCitera

sylar:

Då säger jag det igen, man har betydligt mycket sämre fantasi om man väljer de namn som alla andra har på sina barn. Otroligt att du ens refererar till dålig fantasi, när hela den verksamheten bygger på dålig fantasi.

Men du fattar ju nada[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Tjej: Nej! >:( (Du röstade på detta alternativ)

Eller beror väl på namnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Vill inte döpa ungen till Mario eller liknande

Men assa fatta vad ägd ungen är för resten av livet om han heter typ "Wario" eller "Donkey Kong", att döpa sin unge till ett sådant namn är typ det bästa practical joket ever! [bigsmile]


   
SvaraCitera

McLuver:

Tjej: Ja! 😀 (Du röstade på detta alternativ)

För att inte tala om spel och spelkonsoller. Skulle vara coolt med en unge som hette Xbox, Mario Kart eller Need for Speed.


   
SvaraCitera