Aviseringar
Rensa alla

dör av seghet


Ämnesstartare

hur botaar man seghet :CC

känner för att springa men är aldeles för soligt och varmt :' c


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

En lång dusch brukar hjälpa,lr dricka alkohol,lr storstäda lr vila i en halvtimma !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

En lång dusch brukar hjälpa,lr dricka alkohol,lr storstäda lr vila i en halvtimma !!

storstäda och duscha låter nice. men orkar inte :c


   
SvaraCitera

Simma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Simma?

hatar att simma, det är jättetråkigt, får panik av att vistas för mycket i havet, och dessutom har jag ingen strand i närheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska ta en kopp kaffe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drog ner persiennerna och satte på rainymood. fett mysigt.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

hatar att simma, det är jättetråkigt, får panik av att vistas för mycket i havet, och dessutom har jag ingen strand i närheten.

Ja då blir det onekligen svårare. Hur är det med att bada i badkar då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Ja då blir det onekligen svårare. Hur är det med att bada i badkar då?

äger inget badkar, och tror inte jag skulle bli mindre seg av det vilket fall :#


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

äger inget badkar, och tror inte jag skulle bli mindre seg av det vilket fall :#

Attans. If all else fails: Testa att doppa näsan i kallt vatten. Detta kommer att sänka din hjärtrytm och minska syreförbränningen, vilket kanske kan göra så att du känner dig piggare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Attans. If all else fails: Testa att doppa näsan i kallt vatten. Detta kommer att sänka din hjärtrytm och minska syreförbränningen, vilket kanske kan göra så att du känner dig piggare.

blir man piggare av att få lägre puls? : O käns som at det borde vara tvärt om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funderar på att åka och köpa ingredienser till chokladbollar, men är osäker.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

blir man piggare av att få lägre puls? : O käns som at det borde vara tvärt om.

Jag var lite diffus där. Du borde bli lugnare, vilket borde göra dig mindre seg, vilket i sin tur gör det möjligt att bli piggare. Men det är spekulation från min sida, baserat på ett antagande om att din seghet uppstått av att kropp/sinne/puls vart ur fas.


   
SvaraCitera

runka det brukar hjälpa mig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Jag var lite diffus där. Du borde bli lugnare, vilket borde göra dig mindre seg, vilket i sin tur gör det möjligt att bli piggare. Men det är spekulation från min sida, baserat på ett antagande om att din seghet uppstått av att kropp/sinne/puls vart ur fas.

men menar mer att jag är seg som i slö och halvtrött och inte orkar något, men ändå inte sömnig. typ[blush]

qazedctgb:

runka det brukar hjälpa mig 🙂

blir ba sömnig av det :C


   
SvaraCitera