Aviseringar
Rensa alla

Dör lite inombords. [sad]


Ämnesstartare

[rage]

http://video.se.msn.com/watch/video/foraldrar-rasar-mot-push-up-for-barn/ah7rgj2...

This is a serious matter people. Ska 8-9åringar använda push up-bikini och högklackat?? Kommer säkert en matchande underdel till bikinin med string också....
Blir ledsen i hjärtat. [cry] Barn ska vara barn. [sad]

Skulle ej bli förvånad i fall skaparna av de där produkterna är peddon. [no-no][sad]

[/rage]


   
Citera
Ämnesstartare

hemskt[n] när ja va 8, hade jag inte ens en överdel till bikinin, hade typ badbyxor. nu ska dom ha BH!! va e detta.


   
SvaraCitera
zIGGE

Vi har ju en tolvårng på um, vad är skillnaden [cry][cry]

.


   
SvaraCitera

Om 5 år finns de dildos o string för 5-åriga flickor. Kommer även finnas även finns strippklubbar där småflickor strippar (5-10-åringar). Politikerna kommer precis som ida vara helt dumma i huvut o undra varför de finns 1 miljard pedofiler i världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

hemskt när ja va 8, hade jag inte ens en överdel till bikinin, hade typ badbyxor. nu ska dom ha BH!! va e detta.

Jaaa, hade också det [sad] Tycker hollywood och alla ideal kan dra åt [insert assault here].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelarn:

Om 5 år finns de dildos o string för 5-åriga flickor. Kommer även finnas även finns strippklubbar där småflickor strippar (5-10-åringar). Politikerna kommer precis som ida vara helt dumma i huvut o undra varför de finns 1 miljard pedofiler i världen.

Ska vi göra revolt, ta över världen och ändra på det?? [surprised][surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Tycker hollywood och alla ideal kan dra åt

.. helvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

.. helvete

[y][y][y][y]


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Ska vi göra revolt, ta över världen och ändra på det?? [surprised][surprised]

Jajamän!


   
SvaraCitera

Spelarn:

Om 5 år finns de dildos o string för 5-åriga flickor. Kommer även finnas även finns strippklubbar där småflickor strippar (5-10-åringar).

string tror jag redan finns. resten är jag beredd att sätta emot.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

string tror jag redan finns.

Jaha, då blir dildos för småflickor årets julklapp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas föräldrarna fattar att de är dumma i huvudet om de köper sådant åt sina barn.


   
SvaraCitera

Spelarn:

Jaha, då blir dildos för småflickor årets julklapp.

drama queen[zzz]


   
SvaraCitera

antrax:

Hoppas föräldrarna fattar att de är dumma i huvudet om de köper sådant åt sina barn.

håller helt med.
problemet är egentligen inte att sådana saker säljs och tillverkas, utan att det finns föräldrar som köper/låter sina barn köpa de sakerna. Om ingen efterfrågan fanns skulle företagen aldrig vilja tillverka skiten ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte varför någon förälder vill köpa det där till sitt barn [crazy]


   
SvaraCitera