Aviseringar
Rensa alla

Dörren ska vara öppen!!


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän bor hemma hos han eftersom vi båda går i skolan. Varje gång vi ska ha sex så kommer hans pappa in och stör. Han knackar inte han bara går rätt in och där ligger vi nakna. Ibland har vi försökt att ha det när hans pappa är borta men helt plötsligt kommer han upp och öppnar dörren och säger att den inte ska vara stängd utan öppen dörr. Eftersom jag bor långt från skolan ungefär 7 mil och min pojkvän bor 5 min från skolan så är det där vi är.

Vi är hemma hos mig på vissa helger men då lyckas mina päron vara hemma också.

Detta problem har gjort så vi båda är trötta på varandra. Ibland kan vi ha storbråk pga att jag inte tycker det verkar som han bryr sig längre. Jag har sagt till han att han ska prata med sin pappa men när han gör det så säger han bara ''i detta huset har vi öppen dörr förstått!?''

Har även suttit på hans rum själv när han har tex varit med kompisar. Då har jag stängt dörren om mig och då har han kommit in och smällt upp dörren och sagt att jag inte ska stänga dörren.

När jag ligger i sängen och kollar på tv så säger han oftast ta på dig inte kan du ligga med linne och trosor i sängen...

Han har även skällt på mig för jag råkade bloda ner sängen pga mens... Jag tvättade det själv och det gick bort. Det var en sådan extra underlag man har på sängen som typ finns och köpa på ikea.

En gång så hade min bh trillat ner från stolen och låg på golvet och då hade han tagit den och sagt ''trams'' och sen gick han ut och la den i tvätten..

Vafan ska vi göra?

Ni som undrar om jag betalar i det hemmet för att bo där när vi går i skolan så gör jag det...


   
Citera

Anmäl honom för sexuellt utnyttjande av barn


   
SvaraCitera

Lås dörren? eller va? [shake]


   
SvaraCitera

Fråga din kille/hans farsa varför de är dumma i huvudet och att du kräver att få vara ifred när du knullar.


   
SvaraCitera

ofta han blev sur för du fick blödning
tönt


   
SvaraCitera

vad är hans argument till att dörren ska vara öppen..?


   
SvaraCitera

finnmedel:

jag ligger i sängen och kollar på tv så säger han oftast ta på dig inte kan du ligga med linne och trosor i sängen...

Han har även skällt på mig för jag råkade bloda ner sängen pga mens... Jag tvättade det själv och det gick bort. Det var en sådan extra underlag man har på sängen som typ finns och köpa på ikea.

En gång så hade min bh trillat ner från stolen och låg på golvet och då hade han tagit den och sagt ''trams'' och sen gick han ut och la den i tvätten..

[shake][shake][shake]

hur gamla är ni? okej om han inte vill att småungar ska ha sex, men herregud.


   
SvaraCitera

finnmedel:

''i detta huset har vi öppen dörr förstått!?''

Din pojkvän verkar sjuk i huvudet..
Råkar hans familj vara religiös eller något och inte tolererar att något snusk förekommer i huset?


   
SvaraCitera
mynona

Det är uppenbart att de vill störa ert sexliv. Säg till din pojkvän att tanken på att hans pappa ska titta på när ni har sex inte är uppmuntrande och att du därför helst avstår tills han har sagt till honom att han vill ha sex ifred.

Lås dörren och låt pappan stå utanför och vråla tills han känner sig dum och tystnar.


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

Din pojkvän verkar sjuk i huvudet..

pappan sade så, väl?
eller tycker pojkvännen också så? krånglgt


   
SvaraCitera

mynona:

utanför och vråla tills han känner sig dum och tystnar.

eller slår in dörren och mördar dem [censur]


   
SvaraCitera
mynona

isola:

eller slår in dörren och mördar dem [censur]

De bör fnittra och även fnissa medan han bankar[no-no]


   
SvaraCitera

mynona:

De bör fnittra och även fnissa medan han bankar[no-no]

uppviglare!


   
SvaraCitera

isola:

pappan sade så, väl?

Ja, verkar så. Jag läste fel först. Men i vilket fall som helst så verkar ju pojkvännen beté sig lika dumt som pappan. Sådan far, sådan son..


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

Ja, verkar så. Jag läste fel först. Men i vilket fall som helst så verkar ju pojkvännen beté sig lika dumt som pappan. Sådan far, sådan son..

Pojkvännen måste ju rätta sig efter pappans regler så länge han bor i hans hus.


   
SvaraCitera