Aviseringar
Rensa alla

Dörren ska vara öppen!!


noja
 noja

Låter som en konstig pappa..


   
SvaraCitera

Vinegar Tits:

Pojkvännen måste ju rätta sig efter pappans regler så länge han bor i hans hus.

Ja, det är väl klart?

men jag syftade snarare på attityden :

finnmedel:

Han har även skällt på mig för jag råkade bloda ner sängen pga mens... Jag tvättade det själv och det gick bort. Det var en sådan extra underlag man har på sängen som typ finns och köpa på ikea.

En gång så hade min bh trillat ner från stolen och låg på golvet och då hade han tagit den och sagt ''trams'' och sen gick han ut och la den i tvätten..


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

men jag syftade snarare på attityden :

Tolkade det som att det var pappan och inte pojkvännen som gjorde det där.


   
SvaraCitera

mynona:

Det är uppenbart att de vill störa ert sexliv. Säg till din pojkvän att tanken på att hans pappa ska titta på när ni har sex inte är uppmuntrande och att du därför helst avstår tills han har sagt till honom att han vill ha sex ifred. Lås dörren och låt pappan stå utanför och vråla tills han känner sig dum och tystnar.

Typ exakt min tanke. Mynona är en smart tjej. Lyssna på henne. Om det inte finns lås på dörren finns det hasp att köpra för typ 10-25 kr på ikea eller nått. Som sagt verkar det ju som att farsan bara vill störa.


   
SvaraCitera

ahmen vafaaaaaaaaaaaaaaaan erehäääääääääääääääär!?!?!?


   
SvaraCitera

tror troll


   
SvaraCitera

mkt skillat troll


   
SvaraCitera

fattar för övrigt inte varför folk vill ha alla dörrar öppna hela tiden, vafan vem har öppen dörr efter bajs egentligen då luktar det skit överallt? Och vem fan vill inte ha stängt dörr när man är på rummet vafan tänk om man vill spontanknulla vafaan?!!?!


   
SvaraCitera
kachin

Tycker inte det låter som något problem. Låt hans pappa vara med istället, bjud in alla, ha öppet hus osv [smile]


   
SvaraCitera

kachin:

bjud in alla,


   
SvaraCitera