Aviseringar
Rensa alla

DÖSKALLE!


Ämnesstartare

Vet nån var man kan köpa en "riktig" döskalle? D;
Alltså i realistisk form osv.


   
Citera

Sno en från Kutná Hora.


   
SvaraCitera

ebay säkert.


   
SvaraCitera

Spacetrukk:

Vet nån var man kan köpa en "riktig" döskalle? D;
Alltså i realistisk form osv.

fan så onödvändig tråd du hittar massvis med butiker som säljer döskallar efter dina önskemål bara genom en snabb googling så jag tänker inte slösa min tid på att hjälpa dig den här gången.

sen tror jag det är emot reglerna på forumet att uppmana andra användare till brott om inte så är det emot svensk lag, bara så du vet.

Harpyja:

Sno en från Kutná Hora.


   
SvaraCitera

vild jävel:

sen tror jag det är emot reglerna på forumet att uppmana andra användare till brott om inte så är det emot svensk lag, bara så du vet.

Wow. De kanske börjar acceptera att jag också är en brud som borde straffas med jämna mellanrum istället för att missbruka sin makt med att undvika att straffa dem de gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vild jävel:

fan så onödvändig tråd du hittar massvis med butiker som säljer döskallar efter dina önskemål bara genom en snabb googling så jag tänker inte slösa min tid på att hjälpa dig den här gången.

Jag skulle inte ha frågat efter svar på den här sidan om inte jag hade letat på google och överallt där jag nu har letat, först.

Jag vill inte ha någon skalle i plast, och det är svårt att hitta riktiga skallar till ett rimligt pris.
De flesta kostar flera tusen.
Och detta var anledningen till att jag skapade den här tråden, just för att se om någon visste en sida eller något sådant, med rimliga och billiga priser, fast det där finns riktiga skallar.
Inga plastskallar osv.


   
SvaraCitera

Va? Den ska vara äkta alltså? En likdel med andra ord?


   
SvaraCitera

Får riktiga kranier säljas till privatpersoner?

har för mig att det är ganska hårda restriktioner för likdelar i sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har sett hemsidor där de säljer riktiga kranier till privatpersoner.

Men den sidan var inte svensk, så det kan väl hända att det inte går att importera heller då.
Får hålla mig till det som kommer närmast ett riktig kranie då.


   
SvaraCitera