Aviseringar
Rensa alla

Dött sex?


Ämnesstartare

Så här är det, jag och min pojkvän har vart tillsammans i snart 4 år. I början av vårt förhållande var sexet jätte bra, vi förlorade oskulden med varandra och fick ut ett sexliv.
Men nu känns sexet dött.. Det ända som är sex i vårt förhållande är snabbisar.. In ut sprut slut, ungefär. Det finns ingen romantik i det längre, utan det är bara att se till så båda kommer sen ska man sova. Och min pojkvän trivs ju naturligtvis med det, för han är en aning lat oO' .. Men jag skulle vilja ha dom där långa romantiska sexen åtminstonde någon gång, så att man verkligen känner att man fått ut mer än bara en orgasm.

Jag har nu bestämt mig för att sexstrejka i minst 2 veckor och helst en hel månad för att se om det kanske blir bättre.. Men det kanske finns andra lösningar för att få till det?
Tips? [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Men jag skulle vilja ha dom där långa romantiska sexen åtminstonde någon gång

tell him.

PeppeNilla:

Jag har nu bestämt mig för att sexstrejka i minst 2 veckor och helst en hel månad för att se om det kanske blir bättre..

eeeh[zzz]

PeppeNilla:

Men det kanske finns andra lösningar för att få till det?

ja som sagt, gör det lite mysigt och variera er lite och yadayada, säg att du vill få ut mer av sexet etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur fan tänkte du nu!? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Men det kanske finns andra lösningar för att få till det?Tips?

PeppeNilla:

In ut sprut slut

tack och hej nästa tjej[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tell him.

Det har jag gjort :O

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

SebastianE:

tack och hej nästa tjej

^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Det har jag gjort :O

vad sa han då?
"jag orkar inte" ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

^^

PeppeNilla:

Jag har nu bestämt mig för att sexstrejka i minst 2 veckor och helst en hel månad för att se om det kanske blir bättre..

Det sa mitt ex också att hon skulle göra. En kommentar från mig och hon ändrade sig fort[y] Så jag tror inte på det.

Men däremot så tror jag att du kanske är lite för lätt att få i säng. Det blir ingen sport. Sedan är det ju inte kul att göra samma sak varje gång heller. Variera dig lite allt. Ta fram läderpiskan eller något[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vad sa han då?
"jag orkar inte" ?

Nej mer i stil med "Jaha" .. oO'

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

SebastianE:

Men däremot så tror jag att du kanske är lite för lätt att få i säng

Kanske är så oO' ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Nej mer i stil med "Jaha" .. oO'

prata med honom igen då [shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

prata med honom igen då

Får väl göra det, fast jag prata med han igår xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Får väl göra det, fast jag prata med han igår xD

men han verkar ju inte fatta liksom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men han verkar ju inte fatta liksom..

Nej, det gör han inte. Det tar ett tag innan det går in och slår till i skallen på han ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Nej, det gör han inte. Det tar ett tag innan det går in och slår till i skallen på han ^^

skulle aldrig palla [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexstrejka med vilket syfte? Du får väl ta egna initiativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt inlägg lever inte upp till rubriken. Kommer anmäla tråden för missledande rubriksättning [sad]


   
SvaraCitera