Aviseringar
Rensa alla

Dogge Doggelito


Ämnesstartare

Sett den snubben i flera reklamfilmer senaste tiden. Vad fan är grejen med honom liksom? Varför tror företag att man vill köpa deras produkter om de associeras med en aslarvig sliten före detta hip-hopare som som dessutom är kommunist..

Blir irriterad varje gång jag ser honom eller värre, hör honom öppna käften..

Har jag missat något eller? Varför verkar hela sverige älska Dogge Dogelito?


   
Citera

Cykel på köpet broshan[cool]


   
SvaraCitera
Exner

[crazy]


   
SvaraCitera

ingen aning finner han inget mer roande än alla andra skit reklamer


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

Hur många utanför Stockholm känner ens till Dogge? Det är min fråga


   
SvaraCitera

Frippe96:

Vad fan är grejen med honom liksom?

Reklamfilmen vänder sig till den folkgrupp som talar som dogge, kan du gissa vilka det är broshan?


   
SvaraCitera

Frippe96:

Har jag missat något eller?

Mycket. Dogge är invandrare, han har glans, och han vet hur han får publiken att le [y]


   
SvaraCitera

Han tar sin sellout till en så extrem nivå att det blir originellt. Förövrigt tror jag att elgiganten har tjänat och kunnat levt på den ursprungliga cykel på köpetreklamen under flera år, den fick in elgiganten i folks huvuden. Självklart har dom utvärderat den och sett att den funkar, det är något slags jävla praxis får man anta. Jag tror det är win-win.


   
SvaraCitera

han är väl gullig. vad vet jag.


   
SvaraCitera

Han får ju snuskigt mycket pengar för de där filmerna. Det är nog en ganska bra anledning.


   
SvaraCitera

Det är väl bara bra att han försörjer sin dotter på nåt sätt...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Frippe96:

kommunist..

Vet inte om han är kommunist eller inte men jag tycker att det här var ganska bra skrivet i alla fall http://www.aftonbladet.se/debatt/article10811721.ab


   
SvaraCitera

Varför så mycket hat mot honom? han gör sin grej för sin överlevnad... verkar som att du borde kolla dig själv för det du skriver är något jag inte förstå ifall du inte känner han personligen... ifall inte så borde du väll fan ta ransaka dig själv miffo


   
SvaraCitera

Han är skön, han försöker inte låtsas att han inte säljer sig. Han står över hela skiten så mycket att han inte förlorar något på att casha in. Respekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

miffo

Personliga påhopp från folk som inte kan stava är ju alltid lika givande..

Har inget emot honom som person, men jag stör mig som fan på hans tillgjorda blattesvenska i tv varje dag.

Burger:

bra skrivet

Ja, Douglas León kan bra svenska och har vettiga åsikter ofta, men det är hans karaktär Dogge Doggelito som jag hatar.


   
SvaraCitera