Aviseringar
Rensa alla

Doggystyle med korta tjejer


Ämnesstartare

Jag hade sex med en kort brud häromdan, det var jobbigt när vi skulle ha doggystyle för att jag fick böja mig så mycket, och det blev inte lättare av att typ stå eller att hon satt i soffan.

Så...

Killar; Tycker ni det är jobbigare att köra doggy med en som är kort istället för en som är medellång?


   
Citera

llooll:

Resultat/Tjej (Du röstade på detta alternativ)

Saknar erfarenheter. [smile]


   
SvaraCitera

llooll:

Resultat/Tjej (Du röstade på detta alternativ)

Men hon kanske kan ha högklackat och mot väggen. Fast kanske inte heller funkar så bra.


   
SvaraCitera

tror dej ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mera svar! [bigsmile]


   
SvaraCitera

llooll:

Resultat/Tjej (Du röstade på detta alternativ)

Borde vara lättare att taffsa henne på pattarna då.


   
SvaraCitera
Åtta

llooll:

Resultat/Tjej (Du röstade på detta alternativ)

Vet ej. Har visserligen aldrig varit med en tjej som varit längre än 165, men jag tycker alltid att det är jobbigt att ha sex - speciellt bakifrån. [zzz]


   
SvaraCitera

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Jag fattar ärligt talat inte problemet riktigt?!? Ställ henne i soffan med ansiktet mot ryggstödet och be henne svanka upp lite med rumpan, eller hjälp till om hon inte vet hur hon ska göra. Var det första gången för dig, eller varför så svårt?!? [confused]


   
SvaraCitera

När jag röstade ja menade jag att jag tycker det går lika bra med korta tjejer, men jag kanske missförstod frågan?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

När jag röstade ja menade jag att jag tycker det går lika bra med korta tjejer, men jag kanske missförstod frågan?!?

Du missförstod frågan, men jag förstår ditt svar.

herr_nilsson:

Var det första gången för dig, eller varför så svårt?!? [confused]

Det var inte första gången, var bara lite jobbigare än vanligt (för att jag fick böja mig). Men d va ju lite som du säger åxå, hon svankade inte så mkt, kan ha vart det som va problemet innan vi kom igång. [crazy]


   
SvaraCitera

llooll:

Det var inte första gången, var bara lite jobbigare än vanligt (för att jag fick böja mig). Men d va ju lite som du säger åxå, hon svankade inte så mkt, kan ha vart det som va problemet innan vi kom igång. [crazy]

Okej? Tjejer ser ju lite olika ut, precis som killar, kan ju ha varit att ingången till fittan satt lite längre fram? En av mina favoritdoggysar, om man har en tjej med stor härlig rumpa (oh yes [bigcheers]), är att stå på huk och ta henne nästan rakt uppifrån. Fördel med en stor och bra säng då... [smile]


   
SvaraCitera

Förresten, testat soffan? Det är mycket lättare om tjejen står där och putar med rumpan och du står på golvet bakom, då är det bara att böja på benen tills du kommer in. Sen kanske storleken på kuken avgör också hur lätt eller svårt det är att hålla sig kvar i henne, jag har ju bara erfarenhet av min egen storlek...


   
SvaraCitera

MEN HUR LÅNGA/KORTA ÄR NI DÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

MEN HUR LÅNGA/KORTA ÄR NI DÅ

Hon 1.56m
Jag: 1.85m


   
SvaraCitera

vet inte skulle inte bry mig


   
SvaraCitera