Aviseringar
Rensa alla

Doggystyle ?


Ämnesstartare

Hejhej alli hopa! Funderar på att "prova på" doggystyle med aa, min "pojkvän". Men vad jag undrar då, kan det komma bajs på kuken? [shake] Och vad kan man göra åt det!? Ska man låta bli att äta innan eller så? Och ja, ni som har gjort denna ställning vad tycker ni o mden? Hörde också att den gjorde ganska ont, så gör det mindrer ont av att använda glidmedel då? Måste det väll nästan göra? [blush] Aja, tacksam för svar! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Analsex menar du, och ja.


   
SvaraCitera

men snälla du ska köra in en kuk i ditt bajshål som är till för att bajsa med klart det kan komma bajs på kuken. idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajsbulle98:

bajsbulle98

bajsbulle98:

98

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

idiot

Borde inte kasta runt det ordet sådär. Finns något som heter lavemang så du om någon borde ej bli sur på folks okunnighet ^.^[crazy]


   
SvaraCitera

Blitzen:

Borde inte kasta runt det ordet sådär. Finns något som heter lavemang så du om någon borde ej bli sur på folks okunnighet ^.^[crazy]

a jo jag vet men läste inte längre än kmr det bajs på kuken


   
SvaraCitera

bajsbulle98:

Men vad jag undrar då, kan det komma bajs på kuken?

Bajsa och duscha rent först, använd glidmedel och ta det låååångsamt i början annars gör det sjukt ont. Analen är egentligen inte trång utan det handlar bara om att man måste lära sig styra musklerna där så man inte bara kniper ihop på ren reflex för då gör det ont.

Börja mjuka upp med ett finger, sen två fingrar och eventuellt tre fingrar om din kille har stor 😉


   
SvaraCitera

Troll eller pucko. [zzz]

Vet man inte vad "doggystyle" är ska man inte syssla med det (eller liknande aktivitet). [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Valpen:

Börja mjuka upp med ett finger, sen två fingrar och eventuellt tre fingrar om din kille har stor 😉

Haha, okej tack! [bigsmile] o ja, de har han[wink]

Blitzen:

Borde inte kasta runt det ordet sådär. Finns något som heter lavemang så du om någon borde ej bli sur på folks okunnighet ^.^

Precis! Tack![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

bajsbulle98: bajsbulle98

bajsbulle98: 98

rolig du är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajsbulle98:

rolig du är!

Typ lika roligt som ditt namn.


   
SvaraCitera

Ehm...bara jag som tycker att en trettonåring inte borde ha sex överhuvudtaget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sirfukksalot:

.bara jag som tycker att en trettonåring inte borde ha sex överhuvudtaget?

[sad]
Kan du motivera?


   
SvaraCitera

equals:

Kan du motivera?

En trettonåring är för ung helt enkelt. Man är inte färdigutvecklad. Plus att det är olagligt ^^


   
SvaraCitera