Aviseringar
Rensa alla

Dom dödar fisken en tugga i taget - Perverst???


Fan vad äckligt. Okej att folk är idioter och tycker det är kolugnt att äta lik, när de inte behöver se hur djurens behandlas eller vara med vid slakten.

Men att sitta och äta från ett fortfarande levande djur? Vad är det för jävla fel på folk? [shake]


   
SvaraCitera

retstickan:

alltså har inte folk lite medlidande?

Nope, inte för fiskar i alla fall.

retstickan:

iddqd, vad är det för förkortning? har för mig att en cs-klan hette det när jag lira cs.

God mode-fusket i Doom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Det finns något liknande i Japan också, Ikizukuri.

eeeuuuh...
Om du frågar mig så såg detdär jävligt vidrigt ut..


   
SvaraCitera

AlphaMale:

inte träffat någon som skulle tänka sig att äta en hund eller en katt.....det förekommer, men det är ovanligt.

Min language partner i Shanghai hade sett sin pappa flå en hund när han var liten [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta nu har jag missat något? Jag tvivlar på att det första folk tänker på är pervershet eller äta döda djur. Utan det är väl ändå att de torterar dem genom att se till att de lever medan de tillagas? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Min language partner i Shanghai hade sett sin pappa flå en hund när han var liten

Hehe, been there, done that.

Är nog en av dom enda på det här forumet som verkligen ätit hund....var dock inte medveten om det.

Tränade kungfu här i Kina för lääänge sen. Då kunde jag ingen kinesiska alls så jag förstod i princip aldrig mer än 25% av vad som pågick.
En dag dök det upp 3 gulliga hundvaplar på skolan, vilket ju var kul (Jag bodde altså på skolan). Under två veckors tid sprang dom runt och lekte och höll på.
Här är en bild på en av hund valparna
Image
(Notera hur hunden håller upp tassen för ögonen pga blixten från kameran....
Notera också vaderna på thaiboxarn som var på besök från thailand.....hårda sparkar.....)

Valparna brukade springa runt och tigga mat varje gång vi åt lunch, men en dag så var det bara två valpar, och ingen visste (eller ville berätta för mig) vart den 3:e tagit vägen, fast jag tänkte inte så mycket på det då.
Sen samma kväll var det kött till middag, fast det var ganska hårt och segt. Jag frågade en av mina tränings kompisar var det var för kött, och han sa att det var nöt kött...så jag åt upp alltihopa utan att länka ihop det med att en hundvalp var försvunnen.

Efter middagen så bad mina tränings polare mig komma runt bakom köket på skolan....
Där fanns.....ett hårlöst hund-huvud, en blodig skin hög och en massa annat som inte var allt för trevligt. Lyckades dock ta det med lugn, och hålla nere hundvalpen som jag just ätit.

Nästa dag fick jag vara med när dom slaktade dom andra två valparna. Kan säga att dom i alla fall inte led. Ett hårt slag i bakhuvudet sen var det över. Fast det var inte så jävla kul att se det som hände sen.

Om ni någonsin är ute på landsbygden i Kina, se då till att kontrollera ordentligt vad det är för kött ni äter. Finns nog dom som är mycket känsligare än mig och aldrig skulle förlåta sig själva om dom ätit hund.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera